Motorstorm Gran Turismo 5 Racedriver: GRID Burnout Paradise Wipeout HD www.gamebazar.cz


-



Vyber si na Maximum 4
Sobota - 07.02.2009 - 22:00
Admin závodu: Hulvat

12 zavodu / Nahodne serazena ciselna rqada od 1 do 12 ( jedno cislo vynechano protoze prvni zavod vybiram ja ) / Kdo dojede do cile na pozici ktera odpovida tomu cislu , vybira / Hrac ktery ma pravo vyberu , zvoli trat , pocet kol , pocasi a jednu tridu vozidel / Zadny zavod se nesmi opakovat / Klasicke bodovani + system bonusu a malusu ( vice v diskuzi )
Pravidla:
Trofej:
Por.:   Score: Nickname/PSN-ID: EXP:  
1. 135 Maverick_cz (Maverick_cz) 1975 55
2. 134 caloi-cz (caloi-cz) 2041 2
3. 123 Motorstorm (Vlado_SVK) 2035 -35
4. 110 Hulvat (Hulvat) 1624 21
5. 109 Jan Superman (Jan28sk) 1570 -5
6. 93 Tragedy (Tragedy-cze) 1436 -12
7. 78 Kajda205CZ (Kajda205) 1321 -27


Pro psaní příspěvků se musíš nalogovat (vlevo).

<- předchozí strana | 3/6 | následující strana->
Amdeamon24 - 2009-02-05 22:09:09
Do prdele, decka, me to tak sere, vubec nemam cas s vama jezdit a jestli si cas nekdy udelam, tak moje ucast bude stejne uplne o nicem, protoze jsem ze strmovani uplne vypadl,jsem proste v pasti. ..jo, a omlouvam se vsem, ktere jsem zklamal... :-(
Abe - 2009-02-05 15:31:20
doufam ze neudelas zase patlaaaama patlaaama a nesmichas ty 2 veci zase dohromady (system jako takovy a osobni vytky) Diiiik :)
Abe - 2009-02-05 15:28:36
a ted pro zmenu neco osobniho: jsi fakt blb :)))))
nevim jestli jsi neutrpel nejakou ranu do hlavy, ale z tveho prispevku nejsem moc chytrej. Krome zluce ktera z tebe vypadla nema ten prispevek hlavu patu. Neco mi tam vycitas, pak tam napises: zda se ti to jako otazky technickeho typu? Pritom tam ani jednu kterou jsem zde nadhodil (otazky tykajici se Jokeru a jejich nasazovani) jsi nenapsal. Vytrhl jsi to vse odkud se dalo a ani ti nevadilo, ze to zadny otazky nebyly. Zacinas byt nekorunovanym volem Motorstormu :)
Abe - 2009-02-05 15:22:20
Jinak si tolik nefandi Hulvatisko :) To ze jsem mel vytky k tomuto turnaji s tebou nema nic spolecneho. Takhle hroznej turnaj proste tady jeste nikdo nezalozil. Zbytecne slozitej, s takovou spoustou vyjimek a dodatecnejch pravidel ze by vystacily na dalsi 3 turnaje, s pochybnym systemem bodovani, kterej vyhovuje snad jenom Hulvatovi :) Videlo to tak rada dalsich hracu (Starky, Maverick, hoblik). Urcite jsem byl rad, ze prvni konkretni nesouhlas vznesl Starky, protoze at napisu k tobe cokoliv, skaces metr vysoko a nepripustis si zadnou moznost, ze to nemusim psat coby utok k tve osobe, ale jako nesouhlas spatneho systemu, ktery tady posledni dobou zavadis a je jen pouze otazka co te k tomu doopravdy vede. Jinak nez totalni kravovina se ten turnaj v puvodni podobe nedal nazvat, stale si za tim stojim. I za tim, at uz konecne neco vyhrajes (fakt ti to preju) a nebudes muset podobny turnaje poradat (uz 3. takovy) a pro jednou zalozis neco normalniho. Napsal bych to komukoliv, s Hulvatem jako takovym to nema nic spolecnyho. Ode me to neni osobni, ale otazka presvedceni a nazoru.
Abe - 2009-02-05 14:30:45
hezky jsi nam vsem ukazal jak sam premejslis. Nic z toho co jsi tady napsal me ani nenapadlo :-D
Hulvat - 2009-02-05 12:28:02
Slova jako Hulvat je proti me predpojatej , jsem presvedcenej ze je to totalni kravovina , at prestanu vymjslet kravoviny , jsem rad ze jsem to nenapsal jako prvni , ale vidim to stejne bla bla bla , mam pokracovat dal Abe ? zda se ti to jako otazky technyckeho typu ? Jako obvykle , vlastne si to ani neuvedomujes :D To te mozna omlouva , zacinas hadky jen tim ze ses na ostatni odpornej , jen se dotknes klavesnice uz premejslis , jak by si to v tomhle pripade Hulvatovy osladil , aby si z toho profitoval ty a pretahl sis hrace k sobe , jeje , ale z reakci lidi ti na tenhle lep zatim nikdo neskace , ani chut skakat nema :DDDD
Abe - 2009-02-05 07:19:07
Byly to ciste technicky otazky a v posledni dobe neni u tebe nic jistyho. Uz tady bylo od tebe nejedno nemily prekvapko. Sam jsi to tady mel psany hodne nejasne.

P.S. jinak asi vidis bubaka kde neni :-D
Hulvat - 2009-02-04 22:29:51
Mylis se Abe , znova se ti slusne pokusim odpovedet , uz ponekolikate a tim ukoncit tvoje prachbydne osocovani , mimochodem nemysli si ze nectu ostatni debaty ve tvych turnajich a ze neumim cist mezi radky , ses totiz ehm citelnej , ale nic , Joker se vsadi az po zadani trati , vyhlasim sazky a pockam tak minutu na jejich prijem , myslim si ze to je dostatecna doba aby me nekdo dokazal napsat ,, beru Jokera " , po tom opravdu volbu vytroubim a vrhneme se na zavod .......... jeste nejaka nejastnost priteli ?
Abe - 2009-02-04 15:51:19
Hulvate: mas opravdu slabou pamet (podle me dost dobrou, pises holt jenom to co se ti hodi). Sam jsi tady uz jednou psal, ze tvuj napad jsem po dohode s tebou rovinul a pridal par dalsich. Ze sice te to zaskocilo, ale ze si nedelas na to patent a jsi rad, kdyz ta myslenka pokracuje dal. Najednou jsem ti ho ukradl? Hledam nejaka vhodna slova jak te ohodnotit, ale nejak je nenachazim :-D
Abe - 2009-02-04 15:41:12
Cus Bus :)Je jasny, ze Hulvat je proti me tak predpojatej, ze jakykoliv Comment od me nebude mit u nej vahu. Takze jsem tady napsal ciste sve duvody proc davam paa paa. Ke zmene tady doslo jenom proto, ze jste se ozvali i ostatni. Hulvat zase takvej lidumil neni :) staci se podivat na jeho reakce pri prvnich nesouhlasech se zadanim. Tohle nebylo o zadny diskuzi. To bylo o tak spatnym systemu ze i Hulvat s tim musel neco delat. Zatim i Jokery ma nedotazeny. Neni receno kdy se budou presne nasazovat. Pred tim nez se zvoli dana trat? Nebo po tom ale probehne nejaky casovy limit na jejich vsazeni? Nekdo ma Head Set, nekdo to bude posilat pres zpravu. Stihne to? Pokud se vsadi, bude to Hulvat vytrubovat ostatnim (Head Set) aby se na dotycneho ostatni zamerili a snizili tak jeho bodovy zisk?
Maverick_cz - 2009-02-03 13:41:26
aha ok... tak to potom jo... nu tak jsem zvědav kolik nás bude, myslím, že to bude super

Abe s tim odhlašováním to bylo trochu zbytečný ne? Nejdřív se přihlásíš, aniž bys evidentně podle tebe nad pravidlama dostatečně přemýšlel, pak ti to dojde, tak se odhlásíš. Obojí stejně zbrklý ne? Myslím, že od začátku bylo jasný, že je to tady otevřený diskuzi, tak nedělej trucku a pojeď. Taktika tě baví a žolíci jsou výborná věc.
Hulvat - 2009-02-03 11:31:02
jak rikas , mala moznost
hoblik_john - 2009-02-03 11:16:13
a co kdyz bude vybirat stale jeden clovek, protoze to vzdycky na nej vyjde? mala pravdepodobnost, ale jak pak vyuzije toho zolika?
Hulvat - 2009-02-03 10:42:03
a pokud jde o ty cisla, opravdu jsou zprehazena tak , aby se nedalo odhadnout co bude nasledovat , napeti z vyberu je zajisteno do konce , protoze prvni cislo se vynechava , tim padem na posledni zavod zustanou porad dve mozna cisla , pricemz pri neuplne ucasti to bude prakticky to same jako posledni vybira , coz me vlastne ukradl z meho puvodniho napadu jeden chytrak
Hulvat - 2009-02-03 10:37:39
chapu jak to myslis Mave , prave proto jsem na zacatku psal ze zolika nesmi pouzit ten co prave vybira , jinak vynechame li ty Bonusy , stale bude platit tech nejlepsich deset vysledku
Maverick_cz - 2009-02-03 09:50:44
Mave
- 2009-02-03 09:50:29
s tim zrušením bonusů a malusů jsem pro ;o) teď tak jak to je, tak mi to vyhovuje. Žolík je vážně dobrá věc pro taktiku. Akorát ještě jednu poznámku. Jak jsem psal s tím, pokud nás bude osm, kdo bude vybírat v závodě číslo 11, tak jsem myslel, že po osmym místě pokračuje zase první a tak dále, aby nikdo nemoch kalkulovat s tím, aby mohl volit další závod. Pokud totiž dáš dva žolíky, tak už je opravdu o co stát. Dám příklad: Pojedu první, druhej a bojuju... pak to ale rozšvihám a budu těsně na chvostu, ale ještě pořád vás uvidím, pak to ale rozšvihám znova a místo toho, abych se vás snažil dohnat, tak se na to vykašlu a radči dojedu v klidu poslední, protože je velká pravděpodobnost, že ten poslední bude vybírat turnaj, právě díky tomu, že všechny čísla tratí vyšší než je počet hráčů automaticky padaj na poslední a tím pádem vybírá. Mohlo by se tedy stát, že takovej člověk dojede trať poslední a vybírá další. Vsadí na sebe žolíka, vyhraje jí (má k tomu nakročeno, protože volí trať, vozy i kola) a trať potom zase prohraje (právě třeba úmyslně) a na další trať zvolí dalšího žolíka. Nu možná už je to trochu přitažený za vlasy, ale pokud by si zvolil systém toho, že pokud bude osm hráčů a trať bude číslo 11, tak po osmičce pokračuje zase ten první, druhý, třetí a ten má právo výběru. Bude to průhledný, jasný a nezkorumpovatelný ;o))
Hulvat - 2009-02-03 09:32:21
tak to vidite damy a panove , charakter toho vsemi milovaneho Abeho se znovu ukazal na plne care :DDDDDDD
Hulvat - 2009-02-03 09:21:52
tem lidem co maji pochybnosti vrele doporucuju vzit k turnaji tuzku a papir , ciselnou radu si tim padem sestavi jednoduse , protoze vzdy ohlasim vse pres head set ktere cislo ma byt , po zavode muzu zajemcum ciselnou radu poslat , mam ji ofocenou
Hulvat - 2009-02-03 09:16:30
Na tech Abeho poctech asi neco bude , priznam se ze tak dukladne jsem to nepropocitaval , dejme tedy tomu ze jsem to z tema 25 body prepisk , mozna by fakt stalo za to , tyhle bonusy a malusi zrusit , protoze tolik poviku pro nic , no radsi chci ve svem turnaji klid , nez se nechat urazet do pici a kretenu a debilu ....... RUSIM BONUSY ! seeeeru na to ! Chtel jsem to jen necim okorenit , tak nam budou stacit jen ti zolici , tak by sme se meli zamerit na ne ............. Tak aby to bylo zivejsi , mohly by chom mit vsichni dva zoliky , CO ?
Abe - 2009-02-03 09:15:02
Jinak ja jsem s tema cislama mel vzdycky potiz (nevim co se mi to tady snazis podsunout vole). Je to zcela nepruhledny a zbytecne tak mohou po zavode vzniknout pochybnosti.
Abe - 2009-02-03 09:13:32
Muzes me dal osocovat z cehokoliv, pravdou vsak zustava, ze v tomhle turnaji za soucasnych podminek a pri soucasnem poctu hracu vyhrava posledni - cista matematika :)
Abe - 2009-02-03 09:12:16
Hulvat kdyz chce umi reagovat rychle a kdyz nechce, tak neodpovi a neodpovi a dela ze to necte :-D
Koncept je vyborny, tenhle paskvil co vsak jsi stvoril je cista hruza a des bes. Jeste horsi vsak je, ze chces s temi pravidly hejbat a menit je (asi az do posledni chvile, aby jsi snad vsechny okolo zblbnul). To to nemuzes vymyslet hned na prvni pokus?
Hulvat - 2009-02-03 09:08:50
A tenhle clovek me pred casem vykladal , ze je to nejlepsi turnajovy koncept , cas pokrocil a texd je to picovina , tlesk tlesk
Hulvat - 2009-02-03 09:04:37
z Abem se dal nema cenu ani bavit , to je tamhle picovina a tohle delam pro toto , jak jsem psal , navrhy ! Maverick rikal ze jsou ty bonusi premrsteny , tak co by podle vas bylo ok ? 10 bodu by slo , ne ?

A jak to pise Maverick na svem prikladu , pojede li nas tedy treba jenom 8 , v tretim zavode dojede nekdo posledni a pro ten zavod bude cislo 11 , v tom pripade vybira posledni , tedy nejblize tomu cislu , me se to zda jednoduche , uz tenkrat jsem to vysvetloval Abemu a nemel z tim potiz , takze myslim ze v tomhle pripade my muzete trochu duverovat
k hoblikovy , kdyz se svym umistenim trefis , budes proste vybirat , o tom to je , volnost vyberu , chces jet mud pluger ? chces jet Cascade Falls ? chces to na 5 kol ? No problemo , vypliva to z nazvu VYBER SI NA MAXIMUM
Abe - 2009-02-03 09:03:56
Automaticky generovaná zpráva: Odhlášení ze závodu.
Abe - 2009-02-03 09:03:53
Tak jsem si byl lumpici zacvicit, a behem toho jsem premyslel o tomto zavode. Jestli jsem mel k nemu vyhrady, ted uz jsem presvedceny ze je to TOTALNI KRAAAAVOVINA. Hlavne v tomto poctu lidi!!! Staci se soustredit na posledni misto a vyhravas!!! Jednoduchy priklad: za vsechny posledni mista ziskas v tomto poctu 70 bodu. Ale pozor! +25 za posledni a +25 za stejne misto!!! (ono uhajit to posledni je lehci nez to prvni :-D) celkem tedy 130 bodu. Pokud nekdo bude porad prvni, ziska max 120 bodu!!! A to nepocitam postih -25 bodu (tedy konecnych 95 bodu). Oprav me Hulvate (rad si ti kdyz tak za svou neznalost omluvim), ale v Gridu podobne nesmysly nedelas (obvinovani silnejsich souperu ze smyslenych lzi, aby jsi s nimi nemusel jet a poradani nesmyslnych turnaju - je jich vic, kdyz budes mit zajem napisu :-D Ono v Gridu ti to jde o poznani lepe, tak to tam nemas za potrebi a nvic by to bylo i proti tobe, ze?). Vitez turnaje by mel (podle meho) vzejit z toho, komu se v danem turnaji nejvic darilo a mel i jistou davku stesti. Ne z toho kdo byl nejhorsi. Navic tohle zacina zavanet, ze nepujde o seriozni zavod, ale o bitku o toho nejhorsiho. V tomto ohledu nechci pri takove akci asistovat (zmenu rozhodnuti by mohl prinest mnohem vetsi pocet hracu). Mylne jsem byl oznacovan syslem roku. Ten pravy je totiz Hulvat :))) K dosazeni trofeje udela cokoli (od osocovani az po upravu pravidel aby mel alespon nejakou sanci vyhrat).
hoblik_john - 2009-02-03 09:00:19
jeste me napadlo, co takhle bodovat: 1.misto 1bod, 12.misto 12bodu jeste trochu prejmenovat turnaj a nema to chybu :-DDD
hoblik_john - 2009-02-03 08:50:09
takze jako, kdyz se nekomu neco nezda, tak se ktomu nesmi vyjadrit, protoze si to "vymyslel" ty? :-DDD hele promin ja stoho nejak nemuzu :-DD kdybych vedel, ze na sobotu nic nemam, uz bych byl prihlasenej, tohle bych totiz fakt rad videl, jak to dopadne :-)) chtel si neco konstruktivniho, takze se nezlob, ale to bodovani je nesmysl, a vyber trati, dyt to bude strasne na dlouho, kdyz pojedu, a zrovna by ten vyber byl na me, tak tu radu cisel zmen, protoze vyberu trat, s typem vozu umernou tomuhle turnaji :-)
Maverick_cz - 2009-02-03 08:48:33
bylo by fajn, krom toho, že můžeš použít žolíka na sebe, použít i jednoho na někoho jinýho. Problém by ale asi byl v tý administrativě, která by tě zavalila při závodě ;o)
Maverick_cz - 2009-02-03 08:43:18
a ještě jedna věc, jak už máš pořešenou tu číselnou řadu, tak to je přeci pořád čistě pro 12 lidí... japa to uděláš, když nás pojede 8-10? Předpokládám, že nejvyšší čísla nemáš nastrkaný na konci a nebo, že ta řada je od 1 do 12 za sebou ;o) pak bych to chápal ;o)))) nebo-li dojede člověk třetí závod poslední a to bude 8 pozice, ale závod má číslo 11. Kdopa vybírá? Nebo se to odečte 11 - 8 = 3? ;o) čili po osmičce se začíná zase od prvního? to by asi šlo ne?
Maverick_cz - 2009-02-03 08:39:09
Hulváte je to opravdu tak, .. ty bonusy a malusy ať jsou, ale bodově jsou opravdu hodně přemrštěný. Není nic lehkýho dvakrát vyhrát závod a to je jen 24bodů a když bude průměrnej hráč uprostřed z 12 přihlášenejch, tak bude mít jen 12. Být tebou, tak bych vymyslel klidně i víc bonusů, ale s menším bodovím ohodnocením. Co se týče toho hodnotit někoho, za to, že pořád jezdí poslední je sice hezký, ale proč by někdo takovej měl být ve výsledným pořadí před tím co jezdil pořád předposlední? Ubíralo by to trochu na tom, aby se závodilo i vzadu. Nechal bych těm bonusům a malusům otevřenou diskuzi, třeba přijdem na něco zajímavýho. V autocrossu se například škrtaj nejhorší a nejlepší výsledky, aby se co nejvíc ukázalo, jak ten onen jel a né jak se mu to jednou povedlo. To ale tady asi taky není na místě, protože v minulym turnaji dojel Tragedy tuším jednou druhý a plně si to zasloužil. Každopádně žolík je super věc tu určitě nechat!
Abe - 2009-02-03 06:37:54
No tak jsem se porad nedozvedel, co se jede jako prvni :) Vzdycky se to tady psalo, je to takovy tajemstvi?
12 bodu za prvni misto? Jenom? A +-25 za pic...? Budu se opakovat, ale dejte Hulvatovi konecne nekdo to zlato, at prestane ty kraviny vymejslet :-D Nejde to normalni cestou, tak vymejsli jak to ochcat jinak. Tohle uz se serioznim jezdenim ma pramalo spolecneho a budu zvazovat svou ucast v tomto zavode (dozajista Hulvat oplace :-D). Prvnimu to sebere prakticky 2 cela vitezstvi a toho nejhorsiho hrace to naopak zvyhodni tim, ze mu sekrta 2 nejhorsi vysledky (takze vy finale se boduji 10 zavodu oproti 12 a nejlepsi bude jeste navic obodovan v podstate jen 8 zavody - hmmmmm, opravdu slusny. Rikam si jestli by neco podobneho zrali Hulvatovi v Gridu). Body jako takove beru ciste jako nastroj k urceni poradi hracu v zavode. Aby mohli mezi sebou pomerit sily. Tenhle system ve vsi ucte je tak spatnej ze bude prakticky jedno jak dojedes, ale co z Hulvatovych super bonusu obdrzis a vo vo vo vo to Hulvatovi jde :)
Hulvat - 2009-02-02 23:17:22
Add:
Vyber zavodu si predstavuju alespon tak ze se nepojede furt dokola jedna trat , nechci zakazovat uplne vsechno , at je alespon trosku volnost , ale jak pise Mave , melo by to byt jasnejsi :D

Proto tedy navrhuji ze kazda trat maximalne dvakrat , ale pokazde jine auto , vicemene tedy je 11 voleb a moznosti 32

Bodovani je nasledujici :12,11,10,9,8,..........

Jinak budu rad za konstruktivni diskuzi a ne za zblechtani o tom ze tohle je nejaka kravina , to si muzes Hoble podat ruku z Prochazkou a jit nekam , jestli se ti neco nezda
Hulvat - 2009-02-02 23:07:58
cisla jsou pevne dana pro kazdej zavod , samozrejme ze je vim jenom ja , proto volit vice uz nebudu a volbu dostane ten prede mnou , pokud bude nedostatek lidicek , vybira posledni
jiank kvuli volbe prvniho zavodu jedno cislo vypadne z tej rady 1 az 12 , dejme tomu ze to bude 7,4,3,11,2,8,6,5,1,9,10,12 , takze kdo dojede v prvnim zavode ctvrtej , vybira ( jen pro priklad ) Tu cielnou radu mam uz ofocenou z drivejska a muzu tedy poslat po zavode jako dukaz , mam to prilozeno k obrazovce a je tam patrne datum , jenze tenkrat se turnaj neuskutecnil , tak mi to tady tlelo hhooodne dlouho :D
to Abe : zolik zdvojnasobuje body a ne pozici , kdyz dojedes posledni a pouzils zolika mas 2 body , ale porad si posledni , pokud to bude patrit mezi nejhorsi vysledky , tak ti zustane alespon jeden bod , tim padem budes bodovan jedenactkrat
A u tech bonusu a malusu nikde neni napsane ze muzes mit nejvic vitestvi a zaroven nejvic stejnych mist , tim padem se to smazne nula k nule , zalezi jen na taktice a stesti
RobotCZ - 2009-02-02 20:05:08
Ja nevim ja kdyz vidim tu jeji pomalovanou hubu, tak to ze me leze uplne samo......ale stejne je to moje bejbhy a budouci matka mejch sroubku a maticek......Radsi bych teda chtel maticku. Mam z toho ale obavu.....Mi pak v 18ti pritahne domu potetovanyho dojice selat s metrovim kohourem na kebuli .... a toho se fakt desim, bo to urcite nedam
Abe - 2009-02-02 19:57:28
:-D :-D :-D
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ty vole kam ty na to chodis :-D
RobotCZ - 2009-02-02 19:46:41
Herdek filek. Tak to nevim co udelam se svoji skatuli. Musim ji nejak uspat.....Budu ji muset dat asi pindoulem pres hlavu......bych rad jel :-((((((
Jan Superman - 2009-02-02 18:13:19
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Abe - 2009-02-02 17:49:20
mnam mnam a demo Killzone 2 uz tenhle ctvrtek :) (5. unora) ty Vodnare ma nekdo pekne rad :-D
Abe - 2009-02-02 17:45:05
hele taky jste si vsimli ze na evropskym Storeu je demo Resident Evil 5?
jurajSVK - 2009-02-02 16:15:03
kua ked to robi hulvat aj by som isiel ale zasa sobota no neviem
starky1983 - 2009-02-02 15:49:47
je to pravda ja bejt prvni a vedet ze jsem prvni jenom proto ze nekdo byl lepsi nez ja :)) tak me to snad ani nemuze tesit ! davat body za posledni mista ok davat za nejvice stejnejch mist no to uz je taky na hrane ale dejme tomu pro spestreni turnaje ok ale trestat za to ze je nekdo nejlepsi zavani trochu kocourkovem :))
Abe - 2009-02-02 15:39:27
tak to jsem rad ze jsem to sem nenapsal jako prvni (to by bylo zase kecu), ale vidim to uplne stejne. Dobre vidim hadku mezi "2-ma prvnimi" protoze ac ten opravdu prvni nakonec muze kvuli postihu za to ze byl prvni :-D skonci nakonec druhej
hoblik_john - 2009-02-02 15:37:15
tak tohle je fakt pekna kravina, absolutne nerozumim pravidlum, a ani bodovani, pokud budu mit cas, a bude tu jeste jedno volny misto, tak urcite pojedu :-DDD
starky1983 - 2009-02-02 15:17:19
i kdyz ted jak nad tim tak premejslim tak -25 bodu za nejvice prvnich mist me prijde uz trochu drsne :) to muze hodne zahejbat poradim a nevim nevim zda je to uplne fer ja bych stimhle asi nemel odvahu prijit :))
starky1983 - 2009-02-02 14:55:39
to je docela good napad Hulvajz me napadlo neco podobneho do turnaje kterej zvazuju zalozit konkretne slo o to ze by hraci mohlu vsadit body na to jak dojedou
Abe - 2009-02-02 14:16:57
technicka: zolik by se mel pocitat pokazde. Preci az po zavode se rozhodne jaky byl vysledek nejhorsi :) A tim ze se pouzije zolik, tak uz bodove ta dana trat (vysledek) nemusi byt nejhorsi.
Abe - 2009-02-02 14:03:07
jinak bodovani klasika znamena 120 bodu za vitezstvi?
Abe - 2009-02-02 13:50:44
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Abe - 2009-02-02 13:50:31
tak jestli na tohle Juraj nenapise ze to jsou "prijebana pravidla" tak uz nevim na co. Tomuhle systemu snad (doufejme) porozumi jenom Hulvat. ale i tak se zatim prihlasim :) Jinak co se jede jako prvni?
Maverick_cz - 2009-02-02 13:27:46
ty tratě teda nemaj pevně dáno, která trať má jaký číslo, takže nikdo předem neví, krom tebe, jaký umístění bude vybírat dál? co když nás nepojede 12 .. tím pádem jsou out všechny zbylý tratě?
Maverick_cz - 2009-02-02 13:26:27
aha, takže se můžou opakovat tratě, jak píšeš, že žádný závod se nesmí opakovat, tak jsem myslel, že se nesmí opakovat vůbec ;o)... Můžeš mi to Hulváte ještě trošku osvětlit s tou náhodnou řadou čísel a tím, jak se podle nich určí hráč, který to dál vybírá?
Maverick_cz - 2009-02-02 13:24:56
Rozhodně je to zajímavá změna, jen jestli těch novinek není moc, aby v tom nebyl guláš. Hodně se to taky protáhne, protože se bude muset čekat na výběr toho onoho... na žolíky... a pokud někdo zvolí počet kol vyšších než dvě, tak je to další prodloužení.. na druhou stranu může zvolit počet kol jedna ;o) ... pro mě je hrob to, že někdo bude vybírat vozidla podle sebe... jelikož někdo dá motorky na trať, kde jsem s nima v životě nejel a bude to trápení, stejně tak jako na tratích, kde jsem s nima jel :o)) nu podle mě to bude zajímavej guláš, kde se ukáže, kdo má nejvíc naježdíno se vším
Hulvat - 2009-02-02 13:22:31
Opakovat v tom smyslu ze kazdej musi byt jedinecny , treba se muze jet nekolikrat Badlans , ale pokazde z jinou tridou vozidel
Maverick_cz - 2009-02-02 13:19:59
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-02-02 13:19:55
žádný závod se nesmí opakovat? tak ten výběr moc nemá smysl ne? stejně se odjedou všechny tratě.. jinak bonusy a malusy jsou docela zvláštní ;o)) ale žolík je dobrá věc a vnáší zajímavou taktiku a taky ještě víc rozčilování, protože ten co na sebe bude mít vsazeno, tak se bude drát dopředu hlava nehlava ;o))) ...
Zatím se přihlásím, bohužel do soboty nebudu vědět stopro, jestli večer bude čas
Kajda205CZ - 2009-02-02 12:58:39
Znam svoje debilni stesti takze nic neslibuju ale zatim mam cas ale muze se to zmenit......
Kajda205CZ - 2009-02-02 12:55:18
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Hulvat - 2009-02-02 12:50:13
Nemas zac , puvodne jsem to chtel dat na nedeli , ale pak jsem si uvedomil ( nprilis pozde ) ze kluci maj z Dwanem Truckshow
<- předchozí strana | 3/6 | následující strana->



Resident Evil 5
hrejstejsn
Výměna



The Evil Within
hrejstejsn
Výměna



Assassin's Cree...
hrejstejsn
Výměna



X-Men Origins: ...
clark_kent8
1400,-



Warhammer 40.00...
clark_kent8
600,-