Motorstorm Gran Turismo 5 Racedriver: GRID Burnout Paradise Wipeout HD www.gamebazar.cz


-



Vyber si na Maximum 4
Sobota - 07.02.2009 - 22:00
Admin závodu: Hulvat

12 zavodu / Nahodne serazena ciselna rqada od 1 do 12 ( jedno cislo vynechano protoze prvni zavod vybiram ja ) / Kdo dojede do cile na pozici ktera odpovida tomu cislu , vybira / Hrac ktery ma pravo vyberu , zvoli trat , pocet kol , pocasi a jednu tridu vozidel / Zadny zavod se nesmi opakovat / Klasicke bodovani + system bonusu a malusu ( vice v diskuzi )
Pravidla:
Trofej:
Por.:   Score: Nickname/PSN-ID: EXP:  
1. 135 Maverick_cz (Maverick_cz) 1975 55
2. 134 caloi-cz (caloi-cz) 2041 2
3. 123 Motorstorm (Vlado_SVK) 2035 -35
4. 110 Hulvat (Hulvat) 1624 21
5. 109 Jan Superman (Jan28sk) 1570 -5
6. 93 Tragedy (Tragedy-cze) 1436 -12
7. 78 Kajda205CZ (Kajda205) 1321 -27


Pro psaní příspěvků se musíš nalogovat (vlevo).

<- předchozí strana | 2/6 | následující strana->
Jan Superman - 2009-02-07 23:45:38
tak to musim mat asi ten isty problem s hs ako tragedy, potazmo kopec inych ludi co ho ma, ide o oficialny ps3 hs co sa dava k socom
Maverick_cz - 2009-02-07 23:43:14
taky těch 10 nej výsledků to zamýchalo ... No každopádně gratulace chlapy. Jelo se s Váma dneska neskutečně vyrovnaně a to doopravdy s každym jsem si zazávodil. Jane sorry za ten Wildfire. Nevěděl jsem vůbec, že jedeš za mnou, jestli si to viděl, tak mě to před tim skokem rozhodilo a poslalo do tebe, ale stejně kdybych věděl, že tam budeš, tak bych to zkusil ukočírovat víc, takhle jsem tomu nechal volnější průběh.
Maverick_cz - 2009-02-07 23:40:43
výsledky teda hodně zajímavý. Čekal jsem, že budem hodně blízko sebe s caloiem a Vladem, ale žolíci to hold rozhodli trošku jinak.
Tohle score si Vlado moc nezaslouží, protože jsem ho tipoval před sebou a Caloi prvního.. Vlado sorry, vím, že si tam něco remcal, když jsme se střetli, ale nikdy to nebyl úmysl a to ani, když si měl žolíka. Nechápu moc co se stalo v tom Razorbacku s těma Mudpluggerama. V posledním kole jedem já ty a Tragedy těsně spolu.. a my dva jedem vedle sebe vedle tý řeky. Vím, že si tam kolo před tím skákal, ale teď si byl na levý straně, tak nevím jestli si to udělal sám, nebo to byly nějaký lagy, ale já jel celou dobu rovně a přišlo mi, že ty si chtěl zabočit do tý řeky a tím jsme se rosekali oba dva.
Maverick_cz - 2009-02-07 23:36:55
turnaj byl opravdu výbornej... žolíci byly taky super... škoda, že vás všechny neslyšim tak dobře, jako třeba Hulváta. Od Tragedyho jsem nerozpoznal jediný slovo, jan byl taky hodně potichu a stejně tak caloi... vlastně i Vladovi jsem moc nerozumněl. Kajda a Hulvát byly jediný, u kterejch jsem slyšel slovo od slova.

Hulvat - 2009-02-07 23:36:31
Husty zavody , husty vysledky , zolici se hodne osvedcily , nemeli chyby , dokonce se osvedcilo deset nej vysledku ......
caloi-cz - 2009-02-07 23:31:19
Co se mě povedlo bylo vsazení žolíků.Jinak turnaj byl dosti dobrej
Hulvat - 2009-02-07 21:49:54
kdyby se nekdo prihlasil .......
Hulvat - 2009-02-07 21:22:54
Tragedy pojedes pod nickem Tragedus co mam v pratelich ?
Hulvat - 2009-02-07 21:22:09
Jane mas je v mem prispevku kousek dole , cas 22:54
Jan Superman - 2009-02-07 19:58:01
vie niekto v skratke napisat dohodnute pravidla?
Motorstorm - 2009-02-07 17:46:25
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Hulvat - 2009-02-07 15:45:16
Maverick to rekl spravne , do strhavani bofu neplati , jeste pripomenu ze se cpocita jen 10 nej vysledku , kazdemu !
Maverick_cz - 2009-02-07 13:50:04
supéér caloi je tu .. Platit by to nemělo, pokud to správně chápu. Jediný co platí jsou 2 žolíci, který sázíš po tom, co se bude oznámeno, která trať a s čím se pojede (měl by tam být asi minutu čas na to)
caloi-cz - 2009-02-07 13:36:16
Hulváte mám dotaz.To strhávání bodů když někdo dojede na prvním místě platí to?nebo to neplatí?
caloi-cz - 2009-02-07 13:32:21
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-02-07 12:38:09
doufám, že nás pojede víc, aby jsme ty žolíky vůbec využili ;o) pokud nás pojede pět, tak se mi pravděpodobnost, že nebudu vybírat další trať a že to zrovna bude ta, na kterou bych si vsadil zmenšuje ;o) ..
.. jinak absolutně nevím, jak budu vsázet. Když jezdím online, tak se mi daří na tratích, který nesnášim a naopak ;o)))
Hulvat - 2009-02-06 08:40:26
Tak se hezky bav
Abe - 2009-02-06 07:30:06
Konecne to ma nejakou hlavu a patu, nejakou obstojnou formu (prestoze me osobne moc nevoni 10 bodovanych zavodu, ale to je ciste otazka vkusu). Bohuzel nez tento turnaj dospel do teto podoby, dohodl jsem si jiny program na sobotni odpoledne (potazmo vecer), hrajeme s prateli L.O.T.R.a (Chaos muze potvrdit :-) hraje s nami), pak bude cumenda u znamyho na hoooooooooooodne velky televizi (ani nevim co maj chlapi pripraveny, rikali ze nejspis toho CGI Resident Evila) Budem drbat o hrach (neco asi i pohrajem) a popijet vinko. Vetsinou se to protahne do 1 rano. Proste uvolnenej naaadhernej sobotni odpo/vecer. Hulvatovi preji vitezstvi :) nebudu ho drazdit tim abych sem znovu psal duvodu, ale on stejne dobre vi proc :)
Hulvat - 2009-02-05 22:54:01
System volby zavodu :
Pro kazdy zavod je pevne dane cislo pozyce , ktera v cily ma pravo vybrat dalsi zavod , cisla jsou od 1 do 12 NAHODNE zprehazena , pricemz jedno cislo z teto nahodne rady chybi , je totiz jen 11 voleb

Jokery : Kazdy hrac ma na turnaj k dispozici dva zoliky ( jokery ) , ty mu zajistuji v naslednem zavode zdvojnasobeni bodu , zolik se vsadi po zmene trati , aby vsichni vedeli do ceho jdou , cas na zaslani zpravy ci ohlaseni pres head set bude 1 minuta , pripadne jeste uznam sazku pri nacitani na start
Sazky pro kazdy zavod ohlasim , aby ostatni mohly zvolit adekvatni taktyku
Dulezite pravidlo vsak je ze vsadit zolika nesmi ten co vybira !

Z duvodu padani netu ci jinych indispozic je bodovano jen 10 nejlepsich zavodu , pokud hrac vsadi na zavod ktery potom dojede spatne , zolik mu zajisti standartni obodovani

Bodovaci system : 12 za vitestvi a pak postupne 11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1
V pripade dalsich rozumnych dotazu jsem tu pro vas :-)
Hulvat - 2009-02-05 22:42:54
Na ty jokery jsem se ti pokousel odpovedet , jenze ty to ani nectes , viz 2.4. 22:29 .........

A jestli ti neco muzu poradit , boze co si to dovoluju , ze ? prestan rejpat , normalne prestan rejpat , prestan tady predhazovat ty nesmysli typu ze si to delam pro sebe , ze su nejakej sysel . A ja se zacnu k tobe chovat taky tak . Snad si nekdy slysel porekadlo ,, Jak se do lesa vola , tak se z lesa oziva ! "

VERDAMT , jeste nesmim zapenout ti znovu poradne vysvetlit moje vytky , praktycky si to ani nepochopil , predhazoval jsi me tu ze ses ptal ne nejake otazky technyckeho typu , jenze maverick taky , tak sem to napsal dohormady , a pokud umis cist , tak by pro tebe nemel byt problem to vylustit , Jenze jediny co od tebe tady vycniva a je hlavnim strwedobodem tveho zajmu jsou ty keci co jsem uvadel a ptal se tebe jestly tohle jsou otazky technyckeho typu . Nic jineho v tom nehledej

Abyh ti to ulehcil pokusim se sepsat znovu platna a domluvena pravidla ( diskuzi jsem chtel , abych nikomu neuskodil )
Amdeamon24 - 2009-02-05 22:09:09
Do prdele, decka, me to tak sere, vubec nemam cas s vama jezdit a jestli si cas nekdy udelam, tak moje ucast bude stejne uplne o nicem, protoze jsem ze strmovani uplne vypadl,jsem proste v pasti. ..jo, a omlouvam se vsem, ktere jsem zklamal... :-(
Abe - 2009-02-05 15:31:20
doufam ze neudelas zase patlaaaama patlaaama a nesmichas ty 2 veci zase dohromady (system jako takovy a osobni vytky) Diiiik :)
Abe - 2009-02-05 15:28:36
a ted pro zmenu neco osobniho: jsi fakt blb :)))))
nevim jestli jsi neutrpel nejakou ranu do hlavy, ale z tveho prispevku nejsem moc chytrej. Krome zluce ktera z tebe vypadla nema ten prispevek hlavu patu. Neco mi tam vycitas, pak tam napises: zda se ti to jako otazky technickeho typu? Pritom tam ani jednu kterou jsem zde nadhodil (otazky tykajici se Jokeru a jejich nasazovani) jsi nenapsal. Vytrhl jsi to vse odkud se dalo a ani ti nevadilo, ze to zadny otazky nebyly. Zacinas byt nekorunovanym volem Motorstormu :)
Abe - 2009-02-05 15:22:20
Jinak si tolik nefandi Hulvatisko :) To ze jsem mel vytky k tomuto turnaji s tebou nema nic spolecneho. Takhle hroznej turnaj proste tady jeste nikdo nezalozil. Zbytecne slozitej, s takovou spoustou vyjimek a dodatecnejch pravidel ze by vystacily na dalsi 3 turnaje, s pochybnym systemem bodovani, kterej vyhovuje snad jenom Hulvatovi :) Videlo to tak rada dalsich hracu (Starky, Maverick, hoblik). Urcite jsem byl rad, ze prvni konkretni nesouhlas vznesl Starky, protoze at napisu k tobe cokoliv, skaces metr vysoko a nepripustis si zadnou moznost, ze to nemusim psat coby utok k tve osobe, ale jako nesouhlas spatneho systemu, ktery tady posledni dobou zavadis a je jen pouze otazka co te k tomu doopravdy vede. Jinak nez totalni kravovina se ten turnaj v puvodni podobe nedal nazvat, stale si za tim stojim. I za tim, at uz konecne neco vyhrajes (fakt ti to preju) a nebudes muset podobny turnaje poradat (uz 3. takovy) a pro jednou zalozis neco normalniho. Napsal bych to komukoliv, s Hulvatem jako takovym to nema nic spolecnyho. Ode me to neni osobni, ale otazka presvedceni a nazoru.
Abe - 2009-02-05 14:30:45
hezky jsi nam vsem ukazal jak sam premejslis. Nic z toho co jsi tady napsal me ani nenapadlo :-D
Hulvat - 2009-02-05 12:28:02
Slova jako Hulvat je proti me predpojatej , jsem presvedcenej ze je to totalni kravovina , at prestanu vymjslet kravoviny , jsem rad ze jsem to nenapsal jako prvni , ale vidim to stejne bla bla bla , mam pokracovat dal Abe ? zda se ti to jako otazky technyckeho typu ? Jako obvykle , vlastne si to ani neuvedomujes :D To te mozna omlouva , zacinas hadky jen tim ze ses na ostatni odpornej , jen se dotknes klavesnice uz premejslis , jak by si to v tomhle pripade Hulvatovy osladil , aby si z toho profitoval ty a pretahl sis hrace k sobe , jeje , ale z reakci lidi ti na tenhle lep zatim nikdo neskace , ani chut skakat nema :DDDD
Abe - 2009-02-05 07:19:07
Byly to ciste technicky otazky a v posledni dobe neni u tebe nic jistyho. Uz tady bylo od tebe nejedno nemily prekvapko. Sam jsi to tady mel psany hodne nejasne.

P.S. jinak asi vidis bubaka kde neni :-D
Hulvat - 2009-02-04 22:29:51
Mylis se Abe , znova se ti slusne pokusim odpovedet , uz ponekolikate a tim ukoncit tvoje prachbydne osocovani , mimochodem nemysli si ze nectu ostatni debaty ve tvych turnajich a ze neumim cist mezi radky , ses totiz ehm citelnej , ale nic , Joker se vsadi az po zadani trati , vyhlasim sazky a pockam tak minutu na jejich prijem , myslim si ze to je dostatecna doba aby me nekdo dokazal napsat ,, beru Jokera " , po tom opravdu volbu vytroubim a vrhneme se na zavod .......... jeste nejaka nejastnost priteli ?
Abe - 2009-02-04 15:51:19
Hulvate: mas opravdu slabou pamet (podle me dost dobrou, pises holt jenom to co se ti hodi). Sam jsi tady uz jednou psal, ze tvuj napad jsem po dohode s tebou rovinul a pridal par dalsich. Ze sice te to zaskocilo, ale ze si nedelas na to patent a jsi rad, kdyz ta myslenka pokracuje dal. Najednou jsem ti ho ukradl? Hledam nejaka vhodna slova jak te ohodnotit, ale nejak je nenachazim :-D
Abe - 2009-02-04 15:41:12
Cus Bus :)Je jasny, ze Hulvat je proti me tak predpojatej, ze jakykoliv Comment od me nebude mit u nej vahu. Takze jsem tady napsal ciste sve duvody proc davam paa paa. Ke zmene tady doslo jenom proto, ze jste se ozvali i ostatni. Hulvat zase takvej lidumil neni :) staci se podivat na jeho reakce pri prvnich nesouhlasech se zadanim. Tohle nebylo o zadny diskuzi. To bylo o tak spatnym systemu ze i Hulvat s tim musel neco delat. Zatim i Jokery ma nedotazeny. Neni receno kdy se budou presne nasazovat. Pred tim nez se zvoli dana trat? Nebo po tom ale probehne nejaky casovy limit na jejich vsazeni? Nekdo ma Head Set, nekdo to bude posilat pres zpravu. Stihne to? Pokud se vsadi, bude to Hulvat vytrubovat ostatnim (Head Set) aby se na dotycneho ostatni zamerili a snizili tak jeho bodovy zisk?
Maverick_cz - 2009-02-03 13:41:26
aha ok... tak to potom jo... nu tak jsem zvědav kolik nás bude, myslím, že to bude super

Abe s tim odhlašováním to bylo trochu zbytečný ne? Nejdřív se přihlásíš, aniž bys evidentně podle tebe nad pravidlama dostatečně přemýšlel, pak ti to dojde, tak se odhlásíš. Obojí stejně zbrklý ne? Myslím, že od začátku bylo jasný, že je to tady otevřený diskuzi, tak nedělej trucku a pojeď. Taktika tě baví a žolíci jsou výborná věc.
Hulvat - 2009-02-03 11:31:02
jak rikas , mala moznost
hoblik_john - 2009-02-03 11:16:13
a co kdyz bude vybirat stale jeden clovek, protoze to vzdycky na nej vyjde? mala pravdepodobnost, ale jak pak vyuzije toho zolika?
Hulvat - 2009-02-03 10:42:03
a pokud jde o ty cisla, opravdu jsou zprehazena tak , aby se nedalo odhadnout co bude nasledovat , napeti z vyberu je zajisteno do konce , protoze prvni cislo se vynechava , tim padem na posledni zavod zustanou porad dve mozna cisla , pricemz pri neuplne ucasti to bude prakticky to same jako posledni vybira , coz me vlastne ukradl z meho puvodniho napadu jeden chytrak
Hulvat - 2009-02-03 10:37:39
chapu jak to myslis Mave , prave proto jsem na zacatku psal ze zolika nesmi pouzit ten co prave vybira , jinak vynechame li ty Bonusy , stale bude platit tech nejlepsich deset vysledku
Maverick_cz - 2009-02-03 09:50:44
Mave
- 2009-02-03 09:50:29
s tim zrušením bonusů a malusů jsem pro ;o) teď tak jak to je, tak mi to vyhovuje. Žolík je vážně dobrá věc pro taktiku. Akorát ještě jednu poznámku. Jak jsem psal s tím, pokud nás bude osm, kdo bude vybírat v závodě číslo 11, tak jsem myslel, že po osmym místě pokračuje zase první a tak dále, aby nikdo nemoch kalkulovat s tím, aby mohl volit další závod. Pokud totiž dáš dva žolíky, tak už je opravdu o co stát. Dám příklad: Pojedu první, druhej a bojuju... pak to ale rozšvihám a budu těsně na chvostu, ale ještě pořád vás uvidím, pak to ale rozšvihám znova a místo toho, abych se vás snažil dohnat, tak se na to vykašlu a radči dojedu v klidu poslední, protože je velká pravděpodobnost, že ten poslední bude vybírat turnaj, právě díky tomu, že všechny čísla tratí vyšší než je počet hráčů automaticky padaj na poslední a tím pádem vybírá. Mohlo by se tedy stát, že takovej člověk dojede trať poslední a vybírá další. Vsadí na sebe žolíka, vyhraje jí (má k tomu nakročeno, protože volí trať, vozy i kola) a trať potom zase prohraje (právě třeba úmyslně) a na další trať zvolí dalšího žolíka. Nu možná už je to trochu přitažený za vlasy, ale pokud by si zvolil systém toho, že pokud bude osm hráčů a trať bude číslo 11, tak po osmičce pokračuje zase ten první, druhý, třetí a ten má právo výběru. Bude to průhledný, jasný a nezkorumpovatelný ;o))
Hulvat - 2009-02-03 09:32:21
tak to vidite damy a panove , charakter toho vsemi milovaneho Abeho se znovu ukazal na plne care :DDDDDDD
Hulvat - 2009-02-03 09:21:52
tem lidem co maji pochybnosti vrele doporucuju vzit k turnaji tuzku a papir , ciselnou radu si tim padem sestavi jednoduse , protoze vzdy ohlasim vse pres head set ktere cislo ma byt , po zavode muzu zajemcum ciselnou radu poslat , mam ji ofocenou
Hulvat - 2009-02-03 09:16:30
Na tech Abeho poctech asi neco bude , priznam se ze tak dukladne jsem to nepropocitaval , dejme tedy tomu ze jsem to z tema 25 body prepisk , mozna by fakt stalo za to , tyhle bonusy a malusi zrusit , protoze tolik poviku pro nic , no radsi chci ve svem turnaji klid , nez se nechat urazet do pici a kretenu a debilu ....... RUSIM BONUSY ! seeeeru na to ! Chtel jsem to jen necim okorenit , tak nam budou stacit jen ti zolici , tak by sme se meli zamerit na ne ............. Tak aby to bylo zivejsi , mohly by chom mit vsichni dva zoliky , CO ?
<- předchozí strana | 2/6 | následující strana->



Resident Evil 5
hrejstejsn
Výměna



The Evil Within
hrejstejsn
Výměna



Assassin's Cree...
hrejstejsn
Výměna



X-Men Origins: ...
clark_kent8
1400,-



Warhammer 40.00...
clark_kent8
600,-