O krále čtyř povrchů Středa - 30.10.2013 - 21:00 Admin závodu: w141986
Myšlenka čtyř povrchů s jedním totožným vozem.
Vůz bude Subaru Impreza WRX typ RA v RM úpravě. PP upřesníme v lobby podle toho kdo má jak zajeté.
Tratě ŠOTOLINA-SNÍH-SUCHO ASFALT-MOKRO ASFALT.
Pneu podle tratí jen na asfalt nechám racingy.
1.Eiger Nordwand K-trail (ta nejdelší 6 kol)
2.Chamonix (ta nejdelší taky 6 kol)
3.Fuji Speedway GT suchá 10 kol
4.Suzuka Circuit mokrá 100% také 10 kol
Tuning-prohibited, vše real, pentle off, asistence ON, opotřefení FAST. Dotazy v diskuzi.
Mave, dávám Ti za pravdu, příště se pojede o něco kratší a hlavně se to udělá předchozí závod opačné pořadí at mají šanci i ti méně slabší a borci jako jste vy na bedně ukázali co ve vás opravdu je :-) díky
příště zase nebude čas vopičáku :o)) si něco vymyslíš, aby si nedostal na budku ;o)
wéčko.. výbornej nápad s turnajem, akorát to opravdu chce o něco kratší vzhledem k délkám tratí.. ta první šotolina bylo opravdu dlouhá ač jsem si jí užíval. Za druhé by to chtělo pořešit systém startování/kvalifikace, protože takhle my co jsme byly vepředu na začátku, jsme se tam pak lehce drželi i na konci díky lepší startovní pozici.. Extra na šoto a sněhu je to obrovská výhoda. Možná bych volil náhodný pořadí na startu.. nevím vymysli to nějak. Možná se nakonec ukáže, že to takhle je vlastně stejně nejlepší.
Každopádně díky za nápad, turnaj byl výbornej a užil jsem si to.. škoda těch lagů zřejmě ode mě, jinak by ty souboje byly ještě zajímavější
Pánové díky moc všem za podporu, udělali jste závod závodem. Respekt všem za výdrž, pokud bude zájem uděláme obdobu tohoto ale třeba dříve či kratší. Díky všem kluci.
Body systém: 1.místo->10b. každé další níže -1b mělo by to být dobře :-)
Pecka zavody bohuzel podelany asi netem ode me takze ty kontaktni souboje byly nebezpecny tak snad jste to prezily a pripadne se omlouvam.
Jinak po prvnim snehu jsem musel vzit volant, protoze kontra zataceni na gamepadu silene bez citu. Mel bych byt tusim druhy a to je pres velky kecy nad ocekavanim ;)
Turnaj by se zvladnul odjet i na very fast opotrebeni. S palivem je to sice hranicni, ale zbyvalo mi v kazdem zavodu tak na dalsi okruh navic. Pneumatiky se opotrebovavaj pouze na asfaltu
já zase asfalt... nemám rád, když musím přesně podle "pravidel GT" pracovat s brzdou a plynem, abych byl nejryhlejší.. na šotolině a na sněhu bude takovej rozdíl mezi jednotlivejma jezdcema, že se všechny pidi chyby smažou. Ale seš kádr, že do toho jdeš, protože je tu velká pravděpodobnost, že nedopadneš úplně dobře a taky se to u tebe bodově projeví a přesto do toho jdeš, takže klobouk dolů.. reputaci už tu máš, že seš dobrej a tak není potřeba si to honit ještě na bodech.... smekám