auto vlastní HPA Motorsports Stage II R 32 ( koupíš nyní u online prodejce cca 260 000 bodiků), trat SPA ( Monza )- počet kol i trat upřesním v looby , nastavení Prohibited , asistence ABS + čára , pneu libovolné , opotřebení Normál , poškození střední , penalty vypnuty , start - 1.kolo kvaldy , PP - 545 (pokud vyměníte všichni olej , bude 550)
jo jo :-) bylo to divný já to taky fakt nečekal. jezdil sem to ve čtvrtek nebo kdy se to mělo jet a prostě sem si všimnul že to ve vysokejch otáčkách vubec nejede otevřu seting auta kouknu na tabulku a hnedka sem videl proč :-) hold vyšlo mi to no :-)
ja nevravim ze si podvadzal len je to bolo divne,a ja som vobec netrenoval Ps som zapol o 20.20...
ja ti samozrejme gratulujem...mozno by som na to prisiel, ale fakt nebol cas,trcal som dve hodiny v zapche na dialnici:-)
Nejsou v tom čára ani nitrous a ani zkracování :D mužeš si projet všechny kola a uvidíš že se nikde nic nezkracovalo :-)fakt to dělalo jenom řazení nic víc taky sem čuměl jak blázen když sem na to přišel že to udělá až takovej rozdíl :-) ale viděl si sám už po startu sem vám ujel na rovince jako kdybych měl o 50 koní víc :D
Raddy víš v čem byl háček a proč sem vám dával 3 sekudny na kolo? možná se budeš divit ale jestli sis stáhnul replay tak to poznáš. Podívej se kdy a jak sem řadil :-) to auto má maximální výkon a točivej moment ve 4000 otáčkách!! a když to ženeš přes 4tis. tak ti neskutečně padá jak výkon tak kroutící moment. podivej zkoušel sem to na rovince na test course jel sem s automatem a s manuálem automat řadí u červenýho manuálem sem řadil na cca 5-6tis. rozdíl na 1km byl 0,6 sekundy!! a ted si vem že Spa má přes 7km :-) tam kde vy jste jeli na 3 já jel na 5 proto ti nepomohl ani vzduchovej pytel :-) zkus si to a uvidíš sám :-)