auto vlastní bez tuningu a bez nastavení SUZUKI CAPPUCCINO AE 21R RM 95 , takže pouze lak a koupit pneu , PP bude v základu na 389 , tratě :na rozjezd - 6.kol Trial Mountain , MONAKO - 13.KOL , start - 2. kola kvalifikace , asistence povoleny , poškození střední , penalty vypnuty , pneu libovolné
kluci ba právě naopak , hra je tak dokonalá , že vám prostě vyhodnotila ,že jste uštvali motor a tím vám padnul výkon, taky vím , že během druhé půlky závodu zesílil hrozně vítr, tak hold jste ztráceli na rychlosti , jednou si stěžujete že ten pytel funguje až moc , podruhy že vám pytel nefunguje , mě pytel zatím funguje každý den :-)
Mave mozno mas prqvdu ze od tak slabeho auta nemozes cakat ani nejaky extra pytel ale v replayi je pekne videt ze som sikanu rychleijsie presiel a zalepil sa za teba a aj tak si mi na rovine usiel,a radil som tiez skor,bolo pekne pocut ze radime na niektorych usekoch rovnako,potom som trochu setril gumy a este som to trikrat oprelmpred tunelom tak uz som isiel volne ale je mi jasne ze tvoje tempo by som aj tak neudrzal isiel si perfektne:-)
a ze auto odeslo vykonove to taky nechapu. Pravda je, ze kdyz jsem ti daval cca 4-5sec tak si najednou zacal obrovsky ztracet, ale prikladal jsem to tomu, ze uz si zvolnil a setris pneu, nebo ze je mas poskozenejsi, nez ja.... Ja jel kazdy kolo na doraz az do konce.
nevim nezda se mi to nikdy se mi to nestalo, ale vim, ze uz o tom mluvil i vrata kdysi
ty jo to mi nerikejte, ze pytel ve stejnym zavode nekomu jde a jinymu ne. Pokud je nastavenej na weak a to auto jelo v monacu max 140?? Tak to asi zadna raketa v pytli nebude, protoze do stovky se zrejme dit nebude vubec nic. Zavodil jsem s raddym a za nim jsem pytel mel kdyz uz byla delsi rocibla a byl jsem dost blizko... Kdyz jel on za mnou a byl blizkobtak taky... Vidim to v zrcatku a dokazu posoudit, jestli jsem zatacku projel hodne dobre a on se mi na rovibe steune priblizuje, tak to o nicem jinem, nez o pytli byt v tu chvili nemohlo.
dalsi vec jsou prujezdy zatackama.. Trochu spatne projedete zatacku a paj za to platite celou!!!! Rovinku.
a co razeni? To byl obrovskej rozdil v dynamice, jestli jsem radil driv, nebo pozdejc. To auto ma turbo a tak neni treba ho pretacet jak nejakou atmosferu. Lehce za stovkou se dala hned radit ctyrka a rychlost pak stoupala rychleji, nez kdybych porad tocil trojku.