Připravte si dvě WRC auta, jedno z období 90tých let a jedno z nového milénia, s maximálním výkonem 35Ok a s libovolnými pneu. / Pojedeme na všech površích s oběma auty jedenkrát, takže 6 závodů. Seznam tratí a počet kol dám do diskuze. / Assistenty budou samozřejmě vypnuty, damage bude light a penalty žádné, takže to bude kolo na kolo. Do přátel si dejte nick Hulvat.
Hulváte všim jsem si podle toho tvýho sestřihanýho videa, že vám to slušně lagovalo. Máš vyplej comp, když jedeš turnaj? Jestli ne, tak to radči udělej ať je to spojení co nejlepší.
tak jsem si vzal svojí oblíbenou Corrolu na Toscanu (ve který se vlastně ani nesveze :o))) ... abych otestoval nějaký nastavení na šotolinu a jezdilo se mi dobře i s tim základnim nastavením, akorát je potřeba trakci dát alespoň na 40-50 předek zadek, nebo 50 - 50 ... zkusil jsem si i trochu poštelovat podvozek a za tu chvilku se mi nejlíp jezdilo se světlou vejškou o 10 zvedlou.. tuhost pružin jsem prděl a tlumiče jsem dal všechny všude na 2 ... a stejně tak stabilizator... odklony jsem dal na nulu a stejně tak sbíhavost zadních kol... Tohle nastavení použiju na šotolinu, tak jsem zvědav... Na ostatní sníh i asfalt nechám standart páč se mi s tim nechce čachrovat.. Jinak pojedu Corollu jako starý WRCo a C4, nebo Focuse jako nový.. etě nevím
Nastavení vlastně zakázat ani nemůžu, navíc tohle by byla hloupost si nenastavit auto zvlášť na šotolinu, snih a silnici. Nevím jak ty, ale auto na sníh a šotolinu dávám do základního nastavení, plus dám rozložení trakce 50 na 50, no a na silnici se to musí přitvrdit a snížít, vcelku žádná věda. Ještě do hry vstupuje počasí protože tam kde to pude dám měnitelnost....
akorát nevím, jak je to Hulváte s nastavením auta? Přecijen setup na šotolinu a asfalt je trochu rozdílnej... nebo tohle nebude možný nastavit a tím pádem mě to nemusí trápit? Asi by bylo lepší to nechat zavřený ne? A pokud ne, kde se to vůbec mezi závodama dá měnit?
Pěkný, pěkný... Hele, můj názor co se týče aut znáte. Od závodů jsou tu závodní auta a sériovky od toho aby se v nich člověk jen tak projel. To se prostě u mě nezmění...
Jinak jsem zvědav s čím kdo pojede, já osobně mám nakoupený skoro všechny WRC, vlastně mě chybí už jen 2 auta, starej Mišák a poslední Corolla, takže rozhodování bude těžký.
jj chtěl ti to při čtení akorát navrhnout... akorát se bojím, že skončíš jako tenhle prozatím tenhle turnaj. Snad ne.. závodníků čistě pro radost typu Santo a podobných se tu snad najde dost ;o)
Maverick - vracím pochvalu za další rozumný slova, je to přesně tak jak píšeš, nadřený trénovači rychle ujedou, pole se roztáhne a vlastně si pak nezazávodí nikdo. Spravedlivý závod by byl takový, že bych třeba oznámil, že se pojede 9 - nějakých - tratí a hotovo, stejný seriový auto, vše povoleno a nikdo nebude nic ladit a trenovat. Já bych jako admin samozřejmě trenovat mohl, ale GT s ovladačem mě stejně nejde a lítání po trati sám mě nebaví, takže bedna nehrozí a všichni na tom budeme stejně. No když už tady o tom nápadu píšu, tak ho jednoduše na Neděli připravím a uvidíme.
nevim jestli to vyznělo tak, jak jsem chtěl, ale měl jsem na mysli, že tady v tom turnaji je právě trening stejně k ničemu, respektive jenom k tomu, naučit se jezdit na šotolině, ale v samotnym závodě vám najetá stopa bude k ničemu. Neni to tak dlouho co se jeli Mini-coopery a přesto že šotolinu miluju, tak jsem tam skončil někde uprostřed pole, ale královsky jsem se bavil.. spousta chyb od každýho a nebylo tak těžký dobrym kolem dotáhnout se na všechny.
Tak nebuďte veky a šup sem do tohohle turnaje... vyhrát může opravdu kdokoli.. neni třeba se bát, že by právě tady!! byly karty předem rozdaný
jo tak to je pěkně napsaný, ale otázka je, jestli ta absence je daná tím, že nejsou povolený asistenty a nebo tím, že se jede WRC, kde si těžko chorničtí najížděči a trénovači můžou najet ideální stopu a pak jí "prodat" v závodě. Tady by to právě bylo jenom o závodění a nevím jak vy, ale já nejsem schopnej na šotolině zajet dvakrát stejně byť jen jedinou zatáčku.. Jenže vypadá to, že se tady na turnajích spíš cení to, že si to polovina startovního pole natrénuje před závodem a pak už jezdí jenom tu svojí ideální stopu a pokud je něco vyvede z míry (předjížděcí manévr na brzdy, lehký opření na vnitřku zatáčky), tak je to vlastně útok na ně a kdyby jeho nebylo, tak by byly někde daleko vepředu, jenže takhle závody nefungujou. Vykašlete se už na ty tréninky a pojďte jezdit tak, jak to prostě máte v ruce. Tady na šotolině se to může krásně ukázat. Určitě neni problém zajet si před samotnym závodem pár kol a zjistit vůbec kudy vede trať, ale v samotnym závodě už to nebude o ideální stopě.
Nechápejte to špatně jako útok na ty, kteří se před závodem "připravují" ale právě díky tomuhle je prakticky nemožný se s nima měřit a pokud se přihlásí šest lidí a jedou tři daleko vepředu a tři daleko vzadu, tak je to o hovně.. k tomu problémy s připojením, 7turnajů za týden a nevidim šanci, jak by jsme mohli ty turnaje naplnit.