Auta jsou jasný, každý si naladí "žihadla" do všech tříd (4,6,10,14). Tratě -4- Ebisu West 6 kol, Wilow GP 4 kola, -6- Glendale East 6 kol, Brands GP 4 kola, -10- Dakota GP 6 kol, SPA 4 kola, -14- Ambush Canyon 6 kol, Road America 4 kola a závěrečný bonbónek v podobě všemi oblíbené "kovošrotné" osmičky Hazyview v neomezené třídě na 25 kol. Body 6,5..1 a 2 za nej kolo.
mistrjakub - v pohodě i já jsem do tebe jednou pěkně třískla :-)
Jinak uterý ještě nevim jak na tom budu .Gratulece výtězům a poděkování TOMARYNOVI za překlad pro Lubína :-)Lubííííí jel jsi kráááásně
OPRAVDU SKVELE ZAVODY, BYLO TO TELO NA TELO ALE VELMI KOREKTNI, K TOMU VYBORNA PARTA A LEGRACE, CEKAL JSEM HODNE BOURACEK A NEDOCKAL JSEM SE, TAK PRISTE.....:-)))
Výborný turnaj, ale pokud jsou auta různá, tak se pole rychle roztáhne a někteří jedou občas sami. Na závěr Shiftování to ale byla bezva zajímavost, kdo a jak si vytuní káry, Lubino mě překvapil s Nisanem ve 14, v Ambush ti to jelo přímo ďábelsky, neměl jsem šanci a to jsem letěl na 120% a to samé s Roxi v Americe, i když jsem nasadil silácké Camaro, tak na dobře naladěný Nisan nemělo.
opravdu ale opravdu perfektni zavod jen ja sklerotik sem zapomel na 10 tridy a nemel sem co vybrat roxanko omlouvam se ti za ten canyon ale musim uznat ze na rovince si jela jak drak a lubinu to tvoje auto bude H.A.W.X 3 :-)
Já s tím mám dost problém protože moje malá chodí spát až po 19h a když je vzhůru tak není klid.Takže budu jezdit turnaje od 20h.Jenom píšu můj názor,takže si to nepřeberte špatně:-))
Jenom připomínám čas, oproti zvyklostem jedeme už v 18 hod........18 hod...........18 hod.........Pokud by to nikomu nevadilo, tak bych tento víkendový čas považoval na zimu za vhodný, závod pak dokončíme někdy o půl osmé a celý večer máme všichni volný, někdo kouká od osmi na telku, někdo jde na pivko apod. Jde o to, jestli jsou mezi nám turnusáci co dělají do šesti a pak by nestihali. Hoďte k tomu názory.
Jak vidím, tak volba - ratingových kategorií - byla správná -výzva- pro tvrdé ladiče závodních supersportů. Týmy mechaniků horečně připravují sadu vozů na rozhodující duel Shiftové éry, každá maličkost může rozhodnout, každý detail může být ten co překlopí misku vah, jediný neutažený šroubek může zhatit letité úsilí a stovky hodin ztrávených v tuningových laboratořích. Teď rozhodne správná symbioza dokonalého pilota s geniálním mozkem stájového šéfkonstruktéra. Atmosféra houstne, nervy k prasknutí.....Amen........
po troh hodinách ma brách MAKO presvedčil že v nedelu je potrebné ukázat co proto...a tak jak pravý stará závodnícka moudrost od Tomaryna...toto je hazardní podnik ...a ja tam nechcem chýbat