Motorstorm Gran Turismo 5 Racedriver: GRID Burnout Paradise Wipeout HD www.gamebazar.cz


-



Red Bull X-Fighters 3
Čtvrtek - 28.05.2009 - 20:00
Admin závodu: Hulvat

Vsechny trate na 2 kola / Vozidlo : Bike / Bodovani - prvnich sest v cili / Do pratel si dejte nick Hulvat
Pravidla:
Trofej:
Por.:   Score: Nickname/PSN-ID: EXP:  
1. 85 Abe (Procházka) 2261 14
2. 63 Aiven-SVK (Aivenko-SVK) 2012 46
3. 48 SANTO (santo36) 1718 149
4. 28 Marty Stejsn (MartyStejsn) 1751 80
5. 25 Jordi (JORDI__CZ) 1608 109
6. 21 chajda (chajdaCZ) 1718 -2
7. 20 Jan Superman (Jan28sk) 1679 -54
20 RobotCZ (RobotCZ) 1466 55
8. 14 Zlodej_cz (Zlodej_cz) 1814 -187
9. 7 Babes (mirec321) 1407 -33
10. 2 Hulvat (Hulvat) 1594 -182


Pro psaní příspěvků se musíš nalogovat (vlevo).

<- předchozí strana | 3/7 | následující strana->
Hulvat - 2009-05-28 21:43:54
Testuju , testuju a vychazi me tohle : odezva 1127 ms , tak jsem sel vytahnout APcko ze zasuvky a potom jsem nameril 20ms a plnej download , no kurva jestli to bylo jenom tim ze jsem vypnul a zapnul ( mozna tim i zresetoval ) APcko , tak me jebne .......
Abe - 2009-05-28 21:41:51
Juuuu anonim :)
- 2009-05-28 19:59:11
Souhlasim s nazory Hulvata i Mavericka. Je naprosto evidentne i pro blbce viditelny ze v Cascade falls tou zkratkou cesta nevede a ani nebyl umysl vyvojaru aby tamtudy cesta vedla. Nicmene projet tam bohuzel jde a kdyz tamtudy jezdi lide z "jine planety" opravdovy zavodnik se hold musi pro svoji uspesnost prizpusobit jak pise Hulvat. Plne souhlasim s Maverickovim poslednim prispevkem jen bych upravil vetu: "Pro me to podvod je.. podle pravidel co jste tu vymysleli, tak to podvod neni..." to je spatnê protoze ty pravidla respektive Abeho znamou definici podvodu kterou se tak ohani aby se ospravedlnil si vymyslel sam Abe nikoli uzivatele.
SANTO - 2009-05-28 19:53:13
v B.B u nás začolo pršat búrka jak svina...som zvedaví či to vydrží
Hulvat - 2009-05-28 19:49:24
No jdu spolu z Janem zakldat , tak se kdyztak ozvete pokud by se jeste nekdo prihlasil
Hulvat - 2009-05-28 19:46:37
Tak jak lupinci ? Dame Full House nebo ne ?
Hulvat - 2009-05-28 19:20:50
Tak jeste jeden lulinek :)
Abe - 2009-05-28 18:43:51
Mave, v 9/10 pripadech to tam projedu naprosto ciste. Bez Selectu, vybuchu. Kdyz budes chtit, rad ti to ukazu :)
Marty Stejsn - 2009-05-28 18:37:01
Me by jenom zajimalo jestli evolution studio kdyz tuhle hru dalo, pocitalo s tim, ze se tamtudy tim skokem bude jezdit. Nebo jestli spatne odhadli vzdalenost po ktery te to vrati... no v time attacku sem to zkousel jezdit, a v 98% pripadu me to vratilo, at sem zkousel najizdet sebelip(mnohdy me to ani dopadnout nenechalo). Takze za sebe si myslim, ze vyvojari to tak nezamysleli, a ze za normalnich okolnosti by se tamtudy jezdit nemelo
Mira77 - 2009-05-28 17:19:30
...coz to je pocteni,nektere veci,to fakt neni normalni...
chajda - 2009-05-28 16:47:43
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-05-28 14:21:49
tak Abe teď jsem tomu dal asi dvě minuty a snažil se najít ten příspěvek, kterej si tu napsal, protože bych rád viděl nějakej kontext a né to takhle vytrhnout a nenašel i přesto, že si napsal v jakym to bylo turnaji... panebože, jak si to našel ty? to máš tolik času, že nevíš co s ním a trávíš u takovýhle chujoviny? .. no povim ti to asi takhle... když sem něco napíšu, tak je to bez rozmyslů a píšu to rovnou z toho jak mě to napadne jednou nití... tim pádem jsem vždycky tvrdil to samý.. a pokud ne, tak je to nějakej vývoj, že se změnili okolnosti .. Pro mě to podvod je.. podle pravidel co jste tu vymysleli, tak to podvod není... dělej s tim co chceš, tohle je můj názor a měl jsem ho vždycky... Vesměs je to to jak píše Hulvát ač nevim přesně jak to myslí s těma místama,... Hele podvod nepodvod.. já ti žádný body neberu, jen ti řikám, že tvý kecy po turnaji o tom, jak to bylo těžký jsou mimo... Pro mě seš beznadějnej případ... chtěl jsem ti vysvětlit o čem je rizí závodění, ale ty seš prostě dubová palice a nemá to smysl, takže už se o to pokoušet nebudu, budu to brát, že ty si prostě opravdu z jiný planety, mluvíš jinym jazykem a těžko ti vysvětlit co jsou to závody, když si to nedovedeš ani představit..
"pokrytecký hovado" .. seš zdravej Abe? asi ne viď? začínám tě mít tak akorát, takže finíto.. pro mě seš chudák
starky1983 - 2009-05-28 13:43:15
Abe mi se tu vsichni k sobe hodime jenom ty tu nejak porad nemuzes zapadnout :))) ale ja vim to je ta tva obrovska smula na lidi :))
Jordi - 2009-05-28 12:44:29
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Kurvadrat - 2009-05-28 10:50:00
Automaticky generovaná zpráva: Odhlášení ze závodu.
Hulvat - 2009-05-28 10:22:22
Ohledne Cascade uz bylo popsano tolik , ze by to stacilo na knihu . Ja osobne , sam za sebe , nikym neovlinen rikam ze se me ta skratka neliby a je to povod . Tu skratku jsem se sice naucil , v 50% pripadu ji skocim ciste , ale porad vim , ze to neni vuci ostatnim fer a jsem si vedom ze jiskocit ciste nestaci , bez toho anihz bych se prevratil nebo rostipal o ten velkej sutr se me stava ze me to obcas hodi uplne spatky . pres to ze krasne doskocim na pevnou zem . Tudis definice ze vyhrazeny prostor , odkud nejsi selectovan automaticky neni podvod , na tutro skratku vrha jine svetlo , automaticky select a vraceni spet je zhruba do poloviny toho prostoru mezi tim velkum sutrem na pravo a tim kapradim nebo tou najakou zeleni na levo . Tudis z meho , z MEHO pohledu se nejedna o prostor k jezdeni . Pres to bude situace takova , ze tam ostatni budou jezdit a ja budu chtit urvat nejakej ten bod , budu tu zkratku muset skusit take .
Jan Superman - 2009-05-28 10:15:11
tak samozrejme treba sledovat kontext, keby ste tu nemapovali ten bordel :-)) tak abe vies ze o monstera by sa zrebovalo, nebola by to moznost, 10 hracov by dostalo nahodne cislo od 1 do 16, a podla cisla by MOHOL A NEMUSEL ist na danom cisle/trati s monsterom, priklad, abe dostal zreb cislo 2, cize sugar, mozes ist aj monsterom..
Hulvat - 2009-05-28 10:06:29
Red Bull X Fighters byl , je a bude pouze o motorkach , tudis se neda ani uvazovat ze bych neco menil , tak tedy Jan zalozi a da pouze motorky , ostatni zaridim , klidne i invajty jen me proste jan pozve a ja uz to rozeslu sam .
Abe - 2009-05-28 09:39:00
Od Hulvata ocekavam ze ponecha puvodni zadani, pokud ho rozsiri o nejakou dalsi tridu vozidel, tak leda o pribuznou tridu - ATV. Jakmile se sem hodi neco jineho (pro Monstrer Truck to plati obzvlast), nikdo si nevezme Bike a kazdej zvoli prave ten 2. typ vozu, uz jenom kvuli poctu hracu (pro Mavericka: Bike jsou krehka vozitka, Monsterem ho rozsekas jenom kdyz se ho dotknes). V konecnem dusledku to bude znamenat, ze turnaj zalozeny pro Bike se nakonec odjede bez Bike :)
Abe - 2009-05-28 09:35:17
Maverick (18.4. neodjety turnaj: Creep and Tactic):

Ale tak podvod to prostě není a pokud skočíš správně a nepotřebuješ k tomu select, tak se to musí brát jako regulérní možnost. Každopádně já tamtudy nezačnu jezdit do tý chvíle, dokud nezačne opravdu většina ostatních.

opravdu bych ocenil aby zdejsi hraci si stali za svym nazorem, netrpeli docasnym vypadkem pameti, dokazali si ho obhajit a pripadne uznat chybu
Abe - 2009-05-28 09:10:54
oprava: zamereno vyhradne na Bike
Abe - 2009-05-28 09:08:04
Monsters? Za sebe jsem proti, nechal bych turnaj jak je, X-Fighters bylo vzdy zamereno na nejakou tridu vozidel. Jestli ted chce nekdo narychlo Monsters, at Hulvat zalozi dalsi turnaj kde bude nebo turnaj bez omezeni, kde si ho muze kazdej vybrat
Jan Superman - 2009-05-28 08:40:43
OKEJ, TAK SA DOHODNIME:

JA ZALOZIM A UVIDIME AKO POFICI NET, HULVAT ROBI VSETKO OSTATE

NECH SA HULVAT VYJADRI CI POVOLI MONSTERS

THANKS, NA NETE BUDEM AZ VECER
SANTO - 2009-05-28 07:21:52
JAN ...ak by dnes zase blblo pripojenie na PSN tak ma chvýlu počkajte na štart ...každý den mi to blbne včera som sa nemohol prihlásit asi od 19.20...do 20.08
Abe - 2009-05-28 07:07:21
Mave: doufam ze mas Starkyho ve Friends listu, naramne se k sobe hodite. Vzdycky reknes jen to co se ti hodi, na hodne veci "zapominas". O Cascade Falls se tady bavi dobry 3 mesice, od prvopocatku obhajuji nazor, ze podle platne (a vsemi dodrzovane) definice podvodu tohle podvod neni, a pokud je, je zapotrebi tuto definici zmenit. Od prvopocatku jsi si se sam teto diskuze zucastnoval. Najednou na to zapominas? Ty jsi to nevedel? Beru te dal jiz cise (muze se na me zlobit kdo chce kdo chce) jako pokrytecky hovado. Je videt ze se historie opakuje, a cokoliv Abe udela je spatne. A jako vzdycky i tady se nakonec ukaze ze jediny co te stve je neco ciste v osobni rovine a vubec ti nejde o veci ktery tady pises.
Abe - 2009-05-28 06:57:39
Chjo Mave, jsi opravdu beznadejnej pripad :-D Rally se v Badlands rozjede rychlejc, ale Mudplugger nejenom ze te tady dojede, ale raly proti nemu nema v hmotnosti sanci, takze kdyz dojde na kontakt, i tady prohrava. Vrat se normalne do skolky a hraj si s babovickama. Taky jsi si toho nevsiml? Btw ten tvuj Comment ti tady najdu a zkopiruju (Cascade Falls)
RobotCZ - 2009-05-28 06:49:11
Starky kurva povysuju te na basnika. Vydej nejakou sbírku a ja si ji koupim. To nebude jak nejaka Kytice od Erbena,tu bych hodil do zlabu krave.
Kurvadrat - 2009-05-27 22:38:46
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-05-27 22:33:20
a poslední věc s podvodama... Pro mě je to podvod pořád a nevim, kdy jsem psal, že není.. jediný co vím je, že jsem psal, že tamtudy nebudu jezdit dokud to nebude dělat většina. Že jste tu definovali pravidla podvodu jsem vůbec nevěděl, to jsem zjistil až když se tu právě bavilo o casscade a řešilo se, že se to nepřekonává selectem, nebo boostem či jak jsou ty pravidla až na to, že pokud se ti to nepovede, tak se vymlátíš a hodí tě to stejně do cílový rovinky, takže ať se ti to povede, nebo ne, tak je to rychlejší než normální cesta okolo.. Každou chvíli vidím, jak jedu cílovou rovinku a někdo se mi selektuje přímo předemnou, protože to na zkratce neustál a rosekal se... Tim pádem je to pro mě podvod, ale věř nikoho s tim neotravuju a na nikoho neukazuju... co jsem psal, tak jsem psal tobě, když si vyhrál nějakej turnaj a kasal ses, jak to bylo těžký, ale že si v casscade předjel 3 lidi tim, že si tam skočil už asi tak těžký nebylo ;o) Prostě shrnu to tak, že je mi to fuk, že si tam jezdíš, ale nemel tady pak nesmysly, jak to bylo těžký a že i ten druhej i ten třetí je fakt dobrej, ale že tentokrát né dost :o) to mě vždycky vykouzlý úsměv na tváři, když tyhle kecy čtu...
Maverick_cz - 2009-05-27 22:24:59
Starky sorry..;o) ... už jsem psal, že to byla chyba. Jo Abe co se týče minulýho turnaje, tak tam bylo tolik lagů, že se o výhře nedá moc mluvit. Navíc to vzdal Vlado, předpokládám právě kvůli těm lagům a stejně tak Marty tuším ze stejnýho důvodu. A za poslední jsem byl bodově napůl s caloiem, ale i s těma lagama jsem si to užíval, prootže nás bylo hafo a všichni včetně mě dělali spoustu chyb... dalo se tak bojovat v každý chvíli.
Maverick_cz - 2009-05-27 22:18:59
kolosální blb :o) ... tak ty nejdřív napíšeš, že chápeš, že to není o time-attacku a pak napíšeš, že rally cara se rozjede rychlejc, ale potom jí mudplugger dojede... To je ale přeci to samý v bleděmodrym akorát, že se startuje z místa... copak když nás pojede 12 tak pojedem oba ideální stopu a jediný co bude oproti time-attacku jiný, že se na startu rozjedu rychlejc?..
... Se svým přístupem přemýšlení o trati a o závodech vůbec se dostanu do stavu, že opravdu nevím co si na danou trať vzít, protože nečumim pořád do time-attacků co že je kde rychlejší... prostě beru to s čim se mi jede dobře. Proto si nevemu motorku když si můžu vzít monstera, nebo buggy i když budou téměř všude pomalejší.
starky1983 - 2009-05-27 21:58:00
Pro Abeho od nejlepsiho nepritele Starkyho :)

Jsi nejlepsi jezdec a sysel roku na tebe jsme vsichni bez naroku
To myslim vazne a bez vtipu nikdo jako ty neni tu
Kdybys jezdil jeste trochu lepe tak jsi nejlepsi na tomhle svete
a v kazdem zavode koukas vesele do sve vlastni prdele :)))
Abe - 2009-05-27 21:51:13
Narovinu se pak tady napsalo, ze se ty omezeni udelali v podstate jenom kvuli 2 hracum - Vladovi a Abeovi
starky1983 - 2009-05-27 21:46:47
Mave doufam ze chapes ze si delam srandu a ze ti nenadavam doopravdy ! ty za to nemuzes !! oni by ho stejne casem pustili na vychazku a byl by tu zas :)))
Abe - 2009-05-27 21:44:32
no musel by jsi si Starky umejt ty hovna co mas za usima, vymenit Pampers a zkusit si zazavodit v MS2. Takhle se to spatne vysvetluje :) Navic jak jinak Starky, zapomina na to co se mu nehodi :) Ty zapominas jak tady probehl "hon ma carodejnice" (Cascade Falls a dalsi zkratky jsou podvod?) Nakonec ti sami hraci co hrmeli ze to podvod je (Maverick) pak sami po par dnech otocili ze vlastne neni, ale ze je zapotrebi ty silnejsi hrace zpomalit (koho tim Mave myslel, nevis?) a vic vyrovnat hracske pole
Hulvat - 2009-05-27 21:42:49
Ty vole Starky ty tomu umis nasadit ale korunu :D No jeste chybi nejaka ta basnicka z tve produkce a uz bych sel do kolen :D
starky1983 - 2009-05-27 21:30:16
Ja sem prisel podekovat Maverickovi za to ze se Abe vraci tak ti pekne dekujem ty d....e z.....y ! :))) Jo a Abe ze lezes lidem krkem protoze ses pro ne velka konkurence tomu urcite ani ty sam neveris ze ne ? Tak blbej ani ty nemuzes bejt tomu neverim ze ty tomu veris :))
Abe - 2009-05-27 21:23:56
jinak opdpovidam na tvuj dotaz jak jsi se na Badlands mohl ocitnout prede mnou? Protoze doslova ukazujes svetu jakej jsi kolosalni blb :-D a tohle vi absolutne kazdej novacek MS2, proto tvuj vyrok povazuji za ucelovy - protoze jsi mel Rally!!!! Ktery ma mnohem rychlejsi start. Nicmene to nic nemeni na faktu ze ti Mudplegger da tady nakonec na frak! Ta trat je stavena pro nej a Big Rig, takze driv nebo pozdeji te dojede a predjede! Stacilo takhle? Fakt, fakt, fakt se divim ze jsi se svym pristupem (pokud to nejsou od tebe zamerne lzi) jsi dokazal v minulem turnaji vyhrat. Nepremyslis o trati.
Abe - 2009-05-27 21:14:32
V nekterejch vecech s tebou souhlasim (kdyby to bylo jenom o Time Attacku nemusely by se zavody vubec jezdit :-D), nechapu proc to kazdej z nas vidi tak vsechno tak rozdilne. Skoro to i vypada ze ti vadim, tak nenechas nit suchou. Hele to uz tady bylo. Stejne tak i s motovacich danych hracu. Byl jsem pro ne moc silna konkurence tak jsem jim lezl krkrem. Mel jsem te za vetsi format.
Maverick_cz - 2009-05-27 19:56:18
já mám nějaký spekulace? a co tvoje mekty o tom, jak jsem si vymyslel kámošovu oslavu kvůli tomu, že se bojim s váma jet turnaj? to nebyly spekulace? .. Rally cars na Badlands je pro opravdu uzavřený a nechápu, proč pro tebe ne... Uznal jsem, že časově je to nesrovnatelný, ale v závodě samozřejmě nejsou stejný podmínky jako že si každý jedeme svojí stopu, tak jak jsme to udělali.. 15vterinovej skluz byl, protože jsem třikrát naboural, jinak by to rozhodně nebylo tolik, ale jako psal jsem ti to už před tím, než se do toho šlo, že je to zbytečný, ale ty si musel mít svojí. Prostě ty si dáš vedle sebe dva časy z time-attacku a tim pádem je pro tebe rozhodnuto. Závod je o něčem jinym a kdyby to bylo tak jak říkáš, tak jak jsem se moch ocitnout v tom závodě na prvním místě před tebou? když ty si přeci byl rychlejší.. no protože prostě je to závod s nečekanejma situacema, kde nezáleží jenom na tom, jak seš schopnej to v ideálním případě zajet, proto nemělo smysl si to pak ve dvou dávat... Ty kraviny co si napsal v druhý polovině toho tvýho plku snad nemůžeš myslet ani vážně. Začínám si myslet, že si nějakej pacient v blázinci a sem tam tě pustěj na psko... Abe věř mi, že s tim jenom ztrácím čas a nedělám pro nějakou image, ale ty si tak strašně samolibej, že to až bolí. Věděl jsem, že je blbost ti něco psát, protože seš nemocnej a teď si to vyčítám ještě víc. Mindrág to Abe nebude, ale spíš alergie.
Abe - 2009-05-27 19:44:02
Tak urcite ze sebe nebudu delat chudacka :) prestoze at mluvim s kymkoliv vzdycky rikam, ze porazit se necha kazdy - i ja :-D Mave ty jsi tady za velkou hubu co ma porad nejaky spekulace a kdyby coby. Je to uplne stejny jak jsi me se snazil presvedcit, ze by jsi me n Badlands s Rally Carts!!! mel a jen diky tomu ze jsem te sejmul (aniz jsem te videl) tak jsem vyhral. Dali jsme si tenkrat par dne potom jeden na jednoho se stejnymi podmninkami. Asi netreba dodavaz, ze jsi dostal pekne ne prdel a dejel jsi tusim s nejakym 15 vterinovym skluzem :) Taaaakze muj oblibenej zaver? Kazdej se naecha pri trose stesti porazit. I ja :) Urcite nejsem ale tak spatnej jezdec jak se me snazis me i ostatnim vsugerovat. Jestli budes mit zase nekdy potrebu si neco dokazat, tak az me uvidis zonline, tak me vyzvy. Jen my dva. Vsechny trate, bez omezeni. Ukaz co je doopravdy v tobe.
P.S. zase premyslim ze vas ciste na zaklade Maveovych kecu zacnu tady zase otravovat, vsechno jezdit a "vyzirat vam to :) Pokud se ta krozhodnu, vsichni prosim podekujte Maveovi, bude to ciste jeho zasluha a jedina moje motivace, proc tady jezdit :)))))
Maverick_cz - 2009-05-27 17:24:00
Abe až na to, že to začalo u tebe... tím jak se mi ty tady dlouhou dobu snažíš vsugerovat, že si opravdu ale opravdu... ale vážně opravdu dobrej jezdec :o) .. dobrej si.. ale takhle opravdu... takhle ne ;o) těma kecama o tom, jak nejhůř dojedeš třetí a kdo je pro tebe opravdovej soupeř to jenom dokazuješ
Abe - 2009-05-27 16:47:37
Mave: tak jsem dorazil domu az ted, kouknu na tvoje Commenty a musim konstatovat: "Boze Mave ty mas ale mindrak :-D Tak obrovskej, ze se mi tady uz hodne dlouhou dobu snazis vsugerovat jak jsem vlastne spatnej jezdec. Hele pokud jsi takovej trouba tak si to mysli dal, protoze pak je pro me jenom jednodussi s tebou jezdit, protoze me dopredu podcenujes a na to jenom dojedes :) I kdyz se budu dloubat v nose a nebudu mit svuj den, odjedu nanejvis 3. Nerikam ze Vlada dokazu porazet automaticky (je to mezi nami 50/50, jedinej pro me opravdovej rovnocenej souper), ale v MS2 me porazil jenom 2x a to jeste diky tomu ze jsem neodjel plnej pocet trati (v jednom zavode mi dokonce 4x spadl net!!!! a i tak jsem dojel 3, v druhym se mi kouslo ovladani a ja se na startu nemohl hnout a musel dat Quit Game). Naopak jsem ho tady porazil 3x" (jednou se dokonce vzteky odhlasil, kdyz v polovine turnaje mel na me uz nejakejch 9 bodu ztratu).
Maverick_cz - 2009-05-27 13:53:28
:o)))) ... jj chápu tu představu... úplně to vidím.. něco na tom bude no. Už se těším až bude turnaj bike a monster. Když vidim jmenovku Robot, tak mám záchvaty demolice :o))
RobotCZ - 2009-05-27 11:51:12
Toz ja nerikam,ze bych si nedal monstraka. To je myslim jedinej vehykl,kterej jsem jeste z biku nevotocil na strechu....to je tak pak hezky. Vsichni vypadaj jak zelvicky,kdyz je das na zada. Melou nozickama a zmuzou hovno.
Jan Superman - 2009-05-27 09:45:59
cosi ako v dead race, ked ta pica tam poslala ten kamion
Jan Superman - 2009-05-27 09:45:19
hulvat by mohol povolit nahodne zrebovanie o monstera, to by boli videjka :-))
Maverick_cz - 2009-05-27 09:37:51
úplně si ten digestoř dokážu představit :o))) ... Robote ty srabe, kdyby si byl takovej řízek jak píšeš, tak by sis dal s tou motorkou i monstera, .. shodit nějakýho mírumilovnýho bikera, kterej jede v pohodě lážo plážo vedle tebe neni žádný umění, ale sestřel s motorkou monstera :o)
Nu jinak pánové definitivně budu ze čtvrtka na pátek a možná až do soboty v Plzni, takže vám budu tak max držet palce, ať se ten Robot jenom válí :o))) očekávám alespoň nějaký to video od jana...
RobotCZ - 2009-05-27 07:12:01
Jeste tri tucnaci a trans-antarkickej loketni zavod je plnej. Kua musim pisnout caloiovy, to je taky takovej biker :-DDD.....Herdek ja tak nekoho zmydlim.....bude vsem z chobotu kapat ruda. Navic Hulvatisko bude rejt chobotem zem imrvere, bo v posledni turnaj co jsem jel, me furt narazel......VITO BUDE POMSTA!!!!!.....z tvý helmy si udelam nocnik a z tvý hlavy digestor nad sporak...pockej az budu delat sadlo, si fakt uzijes hehéééééé :-DDDD ........... <-> - What is this????.....This is the Rínolt symbolo( alias pica na storc)
Zlodej_cz - 2009-05-26 15:42:56
kua nak jsem se nemohl prihlasit pres PS3 :-(
Zlodej_cz - 2009-05-26 15:41:25
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
- 2009-05-26 15:38:03
Sice zadnej biker nejsem ale nak se to tady zacina prihlasovat takze pojedu taky :-)
Hulvat - 2009-05-26 09:54:39
Tak to je mega totok :D
Jan Superman - 2009-05-26 09:36:37
jasne, nech sa kazdemu raz za zavod nahodne vylosuje monster, kedze je trati viac ako hracov tak niektore trate budu iba bike, napriklad na jana vylosovane cislo 2, a teda sugar ide monsterom
RobotCZ - 2009-05-26 07:50:03
Ten vas monster hnusnej. Ja vam dam, ze budete valcovat....Ne nic BIKE, BIKE, BIKE!!!!!.....monster je akorat tehotna kravka nic vic :-DDDDD
Marty Stejsn - 2009-05-25 22:51:11
jj jj uz je to as tak, na gamebazaru se objevila nebezpecna pandemie Haskova syndromu:-D
Marty Stejsn - 2009-05-25 22:48:43
moje rec:-DD
Maverick_cz - 2009-05-25 22:37:37
nějak moc to tady "Bikujete" ... time- trial je taky bike... Chyběj tu čtyři pořádně hovadský kola!! :o) co takhle dát do tohohle turnaje jednoho monstera.. já budu hodnej slibuju :o)))
Marty Stejsn - 2009-05-25 22:35:15
ach jo... kdyz tu nic lepsiho neni, musi se brat co je...
Marty Stejsn - 2009-05-25 22:34:16
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
<- předchozí strana | 3/7 | následující strana->



Sports Champion...
papulin
150,-



PlayTV
MARCO1967
180,-



Active 2
MARCO1967
180,-



Resident Evil 5
hrejstejsn
Výměna



The Evil Within
hrejstejsn
Výměna