Motorstorm Gran Turismo 5 Racedriver: GRID Burnout Paradise Wipeout HD www.gamebazar.cz


-



Autokros v ráji
Čtvrtek - 21.05.2009 - 20:00
Admin závodu: Hulvat

Vsechny trate / 2 kola / Vozidlo : Buggy / Do pratel si dejte nick Hulvat
Pravidla:
Trofej:
Por.:   Score: Nickname/PSN-ID: EXP:  
1. 54 Maverick_cz (Maverick_cz) 2152 45
54 caloi-cz (caloi-cz) 2158 43
2. 51 Aiven-SVK (Aiven-SVK) 1949 97
3. 49 Zlutis (ZlutisCZ) 2099 -18
4. 41 Hulvat (Hulvat) 1806 79
5. 23 chajda (chajdaCZ) 1720 78
6. 22 Jan Superman (Jan28sk) 1720 28
7. 20 Motorstorm (Vlado_SVK) 2065 -130
8. 17 SANTO (santo36) 1569 12
9. 7 Seph (seph_cz) 1508 -7
10. 0 Marty Stejsn (MartyStejsn) 1671 -172
0 RobotCZ (RobotCZ) 1411 -36


Pro psaní příspěvků se musíš nalogovat (vlevo).

<- předchozí strana | 5/11 | následující strana->
Aiven-SVK - 2009-05-21 18:51:00
no daj nech mam co precitat aspon sa dozviem nieco zase new xixixix
Abe - 2009-05-21 18:48:18
hele :) jen tak pro prdel, kdyz jsme u toho taktizovani jak tady Mave psal, chcete vedet kdy jsem tady doopravdy taktizoval? (mozna tim nektery nastvu, ale stoji to za to)
Aiven-SVK - 2009-05-21 18:37:41
Abe ja nie serem nato lebo nieje problem tu ist ale ten kdo ju nevie je to prenho obrovska strata
Abe - 2009-05-21 18:36:58
Hulvate: dik a cenim si toho, je videt ze pokud si tim clovek sam neprojde, nepochopi to. Stejne jako jsem ja pred casem nechapal CZtwinse.
Abe - 2009-05-21 18:35:22
Koukam vecna debata typu: byt jednookym kralem mezi slepymi ci druhy mezi nejlepsimi. Davam prednost tomu druhemu :) Zkratkou Cascade uz jezdi doslova kazdy (uz i Zlodej) je nacase aby jsi se ji naucil i ty, nemyslis? Mohl bych ti napsat strankovy sloh o tom, ze to co jsi tady uvedl je blabol. Prijde mi to vsak zbytecny. Novej Nick neni na techto strankach povoleny (mel by jsi to vedet), ale ani by u me nic neresl. Clovek by mel cokoliv co dela delat na plno a melo by z toho mit radost. V opacnem pripade nema smysl v tom pokracovat. V otazce "treningu" se spis radim mezi "ty prirodni talenty" :-D a kdyz se podivas na straveny cas a odjete zavody v online, mam pouhy zlomek toho co ma najezdene najenom Vlado, ale i Zlutis nebo treba Kurvadrat.
Hulvat - 2009-05-21 18:30:21
Jj ........ srabak vidi velkou konkurenci tak zdrha :DDDDDDD ...... ne delam si prdel :DDDD ....... no i kdyz ....... , tohle se me posledni dobou deje v Gridu , trosku jsou jine okolnosti ale v podstate je to totez , nemam motivaci dal jezdit , vyhlasil jsem si tak pauzu z tim ze se proste za mesic , dva vratim . Grid je ted zasoplenej hadkama , na tratich se dejou sprostarny vsech sprostaren , uz to neni takova parta a i ja jsem dosahl sveho vrcholu , to byl ten ze jsem se par dni vyhrival v top 5 . Navic jak clovek zaklada , uz se z toho stava rutina , ale kousek vdeku ci uznani by rad slysel , naopak zacalo oscovani a nevrla nalada a tak rikam -> Pause ...... Proto Abeho chapu a nevidim duvod proc by ste se do nej meli navazet .....
Marty Stejsn - 2009-05-21 18:29:11
jen k tomu bodovani na techto strankach:podle me je to nejlepsi zpusob, stejny se uplatnuje i v ranked zavodech v Burnoutu. Ses zacatecnik a porazis veterany? Des prudce nahoru, protoze jsi asi lepsi nez se zdas. Ses veteran ktery se necha porazet zobaky? Des dolu, protoze asi nejsi tak dobry jak ses zdal. Ten kdo je NEJLEPSI si nemuze dovolit zakopnout. Me vadi statistiky typu "kdo to nejdyl hraje, je prvni v tabulce". To preci nerika nic o aktualnich schopnostech jezdcu
Maverick_cz - 2009-05-21 18:11:06
:o) chceš motivaci? tak zkus vyhrát tak, aniž by si se na turnaj připravoval.. aniž by si počítal v jeho průběhu skore a tím tak taktizoval... aniž by si jel zkratku v Cascade... to je pro tebe motivace a pak by si měl čeho dosahovat... ve tvym způsobu ježdění si nejlepší, až na to, že podobnym stylem tu jezdí snad už jen Vlado a ten by tě i kdyby si neskončil tak nebo tak bodově dotáhnul. Bodovej system jsem tu bral vždycky jako spestření, ale ty ho bereš moc vážně.. proto máš problém být druhej, nebo třetí... proto musíš každej turnaj brát tak moc vážně a neužíváš si to tak, jako většina kluků co to jezděj opravdu jen pro zábavu... Nemusíš se mnou souhlasit... nemusí to bejt pravda.. je to samozřejmě jenom můj názor, ale pokud to neni kec o čem tady mluvíš, tak si za to podle mě můžeš jenom ty sám svym přístupem ... Já být tebou, tak si založím novej nick tady na gamebazaru.. nechám tu tvýho "ABE" ať se sluní na prvním místě a jezdím jen tak pro srandu s tim stylem co jsem tu popisoval na začátku.. uvidíš, jak se ti uleví a nebudeš mít co ztratit.. Co víc, podle mě tě to začne bavit!
Abe - 2009-05-21 18:07:51
doufam ze Zluta vyuzije mista, ktere jsem mu tady uvolnil a nahradi me zde :)
Abe - 2009-05-21 18:05:34
btw jak pravi jedno prislovi: Nikdy nerikej nikdy :)
Obcas sejm tady po ocku mrknu a mozna kdyz me nejaky turnaj zaujme natolik ze dostanu zase chut si ze sentimentu zajezdit, tak se zase prihlasim. Rozhodne je konec tomu: je turnaj, mam cas, tak automaticky jedu.
Abe - 2009-05-21 18:02:29
Taaak ti bystri z vas se dovtipili jak jsem se rozhodl. Nebudu vas zatezovat zbytecnymi komentari (kdo to ma porad po tom Abeovi cist :-D), navic ani nejsem priznivcem nejakych ubrecenych louceni. Ve strucnosti jsem se dostal do bodu, kam se pred casem dostal CZtwins. Ztrata motivace jezdit dal tyhle turnaje. Kdyz me to rikal poprve pred casem, nechapal jsem ho. Uz neni jednoduse ceho tady dal dosahnout. Trofeji mam tolik, ze bych s nimi mohl dlazdit :) ani nevim kdy, ale pred nejakym casem jsem je uz prestal pocitat a uz je mi vlastne jedno, jestli mam zlatech ci stribrnejch 30 nebo 50. Kdyby moje motivace spocivala v exp, zabalil bych to asi uz davno. Tomu systemu nejsem naklonen od zacatku, zvyhodnuje slabsi, znevyhodnuje silnejsi, ve finale to probiha tak, ze se ti jeden turnaj nepovede nebo ti nesedne, kolikrat se zakladaji natolik bizardni tunaje ze se neni cemu divit (prekladam, dojedes 2. nebo 3.) a pak dalsi 3-5 turnaju dohanis bodovou ztratu. To je doslova demotivacni a v tomto ohledu mi to prijde podobne tomu co se v soucasnoti odehrava v F1. Samozrejme vsechno to vyse uvedene by bylo nepodstatne kdyby me jezdit MS2 stale bavilo. Bohuzel neni tomu tak. Pristihl jsem se ze uz jezdim z jakehosi prapodivneho stereotypu, nemam z toho samotneho radost. Skoncit neni nejake moje nahle rozhodnuti, tahne se to jiz delsi dobu. Posledni 2 turnaje jsem stale resit zda se vubec prihlasit (prestoze jsem si 1 sam zalozil :-D) proc to vlastne jedu, namotivovat se nejak, abych podal slusny vykon. Porad jsem cekal na nejaky impuls, ktery by me zase "nahodil" a ja dostal zase chut zavodit. Nestalo se tak. Momentalne resim otazku: odjedu jeste tenhle turnaj a pak to zapichnu. S takovymhle pristupem asi neni na co dal cekat. A lepsi driv nez pozdeji. Pokud clovek se venuje necemu podobnemu, mel by odejit kdyz je na vrcholu a kdyz uciti ze prisel jeho cas. MS uz nemam co dat. At budu jezdit nebo ne, stejne jsem se uz zaradil mezi nejlepsi jezdce na techto strankach. A to mi asi tezko odepre :)
Aiven-SVK - 2009-05-21 17:59:32
Abe pros si se odhlasil
Maverick_cz - 2009-05-21 17:50:19
Zluto.. já to sice nemám za glitche, ale rád bych, aby to byly závody a né překážková dráha
Maverick_cz - 2009-05-21 17:46:11
jane.. udělal jsem to a nevím o čem mluvíš :o) napověz...
Abe - 2009-05-21 17:45:32
Automaticky generovaná zpráva: Odhlášení ze závodu.
Abe - 2009-05-21 17:45:30
Tak teprve teď jsem dorazil domu a dostal jsem se ke kompu :) Musim provest nasledujici
Aiven-SVK - 2009-05-21 17:31:03
JJ mas uplnu pravdu Zlutis musim suhlasit
Zlutis - 2009-05-21 17:20:18
Pitomy glitche uz me to fakt prudi !!! To krucinal nemuzete jezdit alespon takhle v pratelskych turnajich normalnima trasama ??? V ranked to jeste chapu ale.... :( Mave mam stejny nazor a toto me od turnaju tady na gamebazaru jen odrazuje.
Jan Superman - 2009-05-21 16:50:11
mavericku, nemozem s tebou suhlasit, skus si este raz po sebe precitat posledny post a porozmyslat
Jan Superman - 2009-05-21 16:48:22
heh, lol
Hulvat - 2009-05-21 14:34:51
Pockat oni s daji nejak stahnout duchove ostatnich do timetrialu ? Ja jsem ted mestil Cascade asi hodinu a udelel jsem znacnej pokrok , tak bych byl jeste radsi za vetsi :)
Aiven-SVK - 2009-05-21 14:21:46
Abe no mas pekne times gratulujem
Maverick_cz - 2009-05-21 13:46:03
hmm tak jsem se na tu vaší trasu podíval v casscade a vypadá, že nás sice bude 12 ale budem rozdělený na dva tábory těch co pojedou tohle podle time-trialu a ostatních co o tom nevěděj, nebo to neuměj :o( .. začíná to bejt o tom, že se bojuje ve smyslu, kdo špatně projede zkratku a né, kdo dokáže někoho předjet na trati :o( ... škoda duchů v time-trialu, bez nich by tohle hledání každý skulinky bylo jen těžko možný...
Maverick_cz - 2009-05-21 13:25:32
tak jsem se byl konečně podívat, co jsem to stáhnul před týdnem za balíček skinů do motorstorma a těěěěěch teda je! a tyyy teda sou :o) to muselo opravdu zabrat půl roku vývojářům, aby tohle udělali.. hmm .. no jediný plus, že je to zadarmo.. za peníze by to totiž nikdo nechtěl :o)
Jan Superman - 2009-05-21 13:24:36
abe, budes jazdit v cascade stopu z timetrialov? ja som vcera trenoval ale dostat sa tam na hranicu jednej minuty je dost hustota
Jan Superman - 2009-05-21 13:23:14
dufam ze nebude blbnut siet
Marty Stejsn - 2009-05-21 07:46:26
stek pesa, tak to me vyndej persana:-D to je masakr s vama:)
Maverick_cz - 2009-05-21 07:19:51
:))) tak se neni ceho bat Nas cokl se pred bourkou stoci do klubka a nehne se od moji nohy at jdu kamkoli jak je posranej strachy takze jestli sousedovic soulozi tak je bourka jeste daleko :) ale ma prijit z jihozapadu takze ja budu prvni na rane kdyztak dam echo
RobotCZ - 2009-05-21 06:44:24
Mave kurva nestras. Me to pri bource odpojuje celkem pravidelne. Asi dam na modleni do prdele. Zatim je to ale dobry. Sviticko sluni,stipy mouchaji,vedle pres silnici nejakej stek pesa a soulozi pri tom. No proste zatim je to vsechno jak ma byt :-D
Maverick_cz - 2009-05-20 21:38:41
sakra ze čtvrtka na pátek maj bejt bouřky, tak doufám, že mě to neodpojí.. a nebo do toho řízne a budu mít nějakej glitch jako jordi, akorát obrácenej :o)
RobotCZ - 2009-05-20 20:39:33
Jo Abe Maverick ma pravdu. Ja netrenuju na zavod vubec a jezdim v puli pole. Je tam vzadu prdel jak krava, to fakt jo. Ty do toho ze zacatku prdnes a pak uz jedes solo vepredu. To by me taky nebavilo. Vzadu je to vzdycky fakt mazec. Minule jsem z tech vsech zdouchancu byl tak nasranej, ze jsem do cile v Riptide i couval :-DDDDDD
Abe - 2009-05-20 17:55:04
souhlas, na turnaj se vetsinou pripravuju tak, ze to zapnu cca 1 hod pred startem. Buggy doted sly mimo mou pozornost, tak jsem se na ne ted zameril. Tot vse
Maverick_cz - 2009-05-20 17:41:40
ale jo to nemyslím.. myslím vůbec, když někdo založí turnaj, tak se na něj nepřipravovat.. prostě ho odjed s tím, co už umíš... Já si nedovedu představit, že bych se na ty turnaje měl připravovat.. Myslím, že by mě to pak nebavilo a hodně rychle omrzelo. Největší sranda je fakt tam vzadu v poli.. Chápu máš tu nějaký renomé, nechceš zbytečně přijít o body, ale tak hold nebudeš první, ale budeš si to zase užívat. Tvůj celkovej čas vloženej do storma je taky trochu někde jinde, takže se ti to možná prostě už ohrálo.. ale příčina je pořád v tom samym podle mě. Ranked je nuda i pro mě, protože mě nic nedává to, že předjedu zrovna tohohle, nebo tohohle.. ze stejnýho důvodu nejezdím singl.. proto mě tak moc bavěj turnaje tady.. prát se s člověkem, kterýho "znáš"
Abe - 2009-05-20 17:34:42
Mave: ja ted 14 nejezdil, potiz je v tom ze mi to vubec nechybi (jezdil jsem jen ted v pondeli trening a v utery s kamosem Ranked)
Abe - 2009-05-20 17:31:05
datluju to pres PSP - jsem na hotelu a maj tu WiFi
Abe - 2009-05-20 17:29:42
A to je asi ta nejhorsi mozna motivace : ( vcera jsem se znamym jezdil do pulnoci Ranked a bylo me jedno kolikatej dojedu, kdyz jsem vyhral, tak jsem se ani neradoval. Bylo mi to jednoduse jedno. Zacinam byt zralej dat si od MS pauzu. Jeste to zvazim a zitra se rozhodnu.
Maverick_cz - 2009-05-20 17:28:39
ale já ti to celou dobu řikám Abe.. přestaň trénovat a jezdi spontáně.. nebudeš mít pak žádnou setrvačnost, protože při závodě nezajedeš dvě kola stejný.. budeš tam vzadu mezi náma a budeš se s ostatníma prát a to je ta zábava.. alespoň pro mě.. Zkus to někdy.
Abe - 2009-05-20 17:24:22
ehm : ( zvazuju svou ucast. S Buggy jsem se ted slusne zlepsil (i Vlado by mel radost z mych casu :-D Riptide - 1:09:96 - 22. celkove misto mezi Buggy, Edge - 1:20:62 - 24. misto, Rift - 1:23:06 - 25. misto, Razorback - 1:45:24 - 12. misto, Kanaloa Bay - 1:11:41 - 11. misto, Cascade Falls - 1:00:20 - 20. misto, atd... atd..). Posledni dobou se vsak nedokazu nammtivovat. Aby to nekdo spatne nechapal: vytratilo se mi puvodni nadseni a radost ze hry. Pristihl jsem se, ze jezdim z jakesi setrvacnosti.
Hulvat - 2009-05-20 15:29:49
FULL HOUSe a jeste k tomu ALL-STAR CHALLANGE
Maverick_cz - 2009-05-20 13:38:39
jupíííííííí... tak to bude řeš jako blázen.. škoda toho Zloděje, ten mi tu opravdu chybí do tý partičky...
Marty Stejsn - 2009-05-20 13:37:01
FULL HOUSE!!!
Marty Stejsn - 2009-05-20 13:36:42
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
RobotCZ - 2009-05-20 13:24:16
Vito kurva mas recht. Rychly kola jsou rychly kola
RobotCZ - 2009-05-20 13:23:11
A tak to ani ne,ale je to narez ritit se nad tri sta. Parkrat se mi to na masine postestilo. Jeste ze uz je to za mnou. Tyy vole to by byla prdel,kdyby se mi ve 280ti zablokovalo zadni kolo....Jeste ze uz tyhle kravoviny nedelam
Maverick_cz - 2009-05-20 12:20:03
Robote to máš z těch motorek... seš standardem o sto kiláků vejš než mi čtyřkoláci :o)))
Hulvat - 2009-05-20 11:28:47
Jenze prave me ty cestaky furt dokola nebavi , ja bych to mel nejradsi pestre , mam Rad Supru , taky LMP1 a 2 , GTcka , proste poradne masiny ....... navic 24h Le Mans je parada , to se musi zazit :)
RobotCZ - 2009-05-20 11:23:34
A jeee ty hadky to je na picu. Ja osobne jsem na tom uplne obracene jak Maverick. Ja potrebuju jezdit hodne nad tri sta. Pod to je to o hovne. Asi to tam rozcisnu. Ja jim prozenu sunky :-DDDD
Maverick_cz - 2009-05-20 09:24:58
no já třeba Hulváte jezdim opravdu jenom ty cesťáky, protože nic jinýho mě v tý hře nebaví... všechno ostatní.. krom nějakýho Nissana Skyline se ovládá hrozně na pikaču a ten pocit z jízdy a rychlosti se mi nelíbí... Přijde mi, že ta hra je dělaná na míru těm cesťákům a to ostatní dodělávali až potom... Navíc opravdu teď není čas na nějakej singl a tak mám doteď najetech pořád jenom nějakejch 700km a to se tam počítaj i turnaje tuším.. čili neni otevřenej ani ten time-attack a nevím čím to je, ale já v tý hře prostě nepoznám, jakej styl jízdy je rychlejší.. i když byly turnaje a jel jsem dvě tři kola bez chyby a každý kolo jsem jel úplně jinym stylem, tak nakonci jsem měl rozdíl vteřinu... Až doklepu školu, tak se tomu snad podívám na zoubek a začnu jezdit víc... V tom se mi líbí storm... nemusíš být vyježděnej time-attackem.. stačí zjistit nejrychlejší stopu, kterou mě učej kluci v ranku :o) a pak už jen jet co to jde.. počítá se tam s chybama a hlavně tím, že se perem celou dobu,... krom toho teda, když někdo ujede.. tak je to závod, kterej neni tolik o ideální stopě..
Hulvat - 2009-05-20 08:23:51
Robote to je jednoduchy , lidi prestavaj jezdit , uz to neni ta laska k zavodum co byla , jak jim nedas cestaky a jednoduchy trate , tak nejedou , je to uz jen lenost , navic se to tam trochu rozhadalo , nekdo i dal GRIDU zbohem , tak asi tak
Aiven-SVK - 2009-05-20 08:08:56
JJ Abe aj premna sa tesim ale mozno budes natom lepsie bo dlho som to nehral ale trenujem kazdopadne nech je sranda xixixi
RobotCZ - 2009-05-20 07:26:43
Jo Hulvatisko,proc je Grid mrtvej? Me se to nahodou libi vic a vic
RobotCZ - 2009-05-20 07:25:36
Poklope to je skoda,ze nepojedes. Si to v tom Brne uzi .... Kurva hantec ne? :-DDDD....ty Brnaci jsou vazne ale blazni,do Brna uz je treba slovnik :-DDDD
- 2009-05-19 20:32:20
by Zlodej :-)
- 2009-05-19 20:31:32
Sakra ted me to stve jeste vic ze se nemuzu zucastnit tohohle turnaje takova konkurence a ja tam budu chybet! :-(((( ( celej den jsem v Brne a PS3 mam nadruhym konci republiky ) Takze preju vsem hodne stesti v zavode a at vyhraje ten nejlepsi ! :-)
Jordi - 2009-05-19 20:26:55
tim to asi nebude,pac pred startem kontroluju vzdy stav vozidla...Asi to maji volake pojebane ten online:)
Jordi - 2009-05-19 20:23:02
tim to asi nebude,pac pred startem kontroluju vzdy stav vozidla...Asi to maji volake pojebane ten online:)
Abe - 2009-05-19 20:14:32
a nemas zatahlou rucku? :-D
Jordi - 2009-05-19 19:56:35
Cus.Predstavte si,co se mi pravidelne stava v rankjizdach...Sou kola,kdy vyjedu ze startu a okamzite je poznat,ze pri plnym turbu jedu pomalejs nez ostatni,a tak to turbo palim a ono nic...nemuzu dojet ani predposledniho jezdce.Ke vsemu se da celkem stoprocentne poznat,ze ta rychlost je nizsi nez normalne...Doposud sem mel zato,ze to pri pomalejsim pripojeni jen laguje nebo vyhodi,ale tohle me vazne pokazdy nasere
Hulvat - 2009-05-19 19:45:00
tak jestli se prida nekdo z top hracu GAMEBAZARU , celkem by se potom dalo rict ze toto bude asi ALL-STAR Challange
Jan Superman - 2009-05-19 16:48:25
abemu natrhneme kakac, te jasny

aiven jazdil dobre, teraz dava comeback :-))
Abe - 2009-05-19 16:41:50
vis ty ze je to nase premiera? Oba dva v jednom zavode? Zatim jsem tu moznost nemel. Jezdis prej dobre, takze to bude pro me zazitek :)
Abe - 2009-05-19 16:37:51
To jsme dva :)
Aiven-SVK - 2009-05-19 16:20:23
no Abe uz sa tesim
Abe - 2009-05-19 15:43:48
Ty pauzy v MS2 me normalne svedcej. Nevim proc, ale vzdycky jsem pak rychlejsi a rychlejsi :)
Vcera jsem se vrhnul na Buggy a zacinam byt s nimi spokojenej - rychlosti a jak je mam plne pod kontrolou. Ted uz staci k uspechu v tomto turnaji jen jedine: mit stesti pri osobnich soubojich / kolizich (at uz chtenych - zdravim Chajdu a Kurvadrata, ci nechtenych), ale i na postaveni na startu. Jet z prvni pozice a mit to pred sebou "vycistene" je mnohem snazsi, nez se pak prokousavat startovnim polem, kde te neustale nekdo (opet at uz chtene ci nechtene) blokuje :(
Maverick_cz - 2009-05-19 13:36:36
neco mi rika ze to bude husty :)))))
chajda - 2009-05-19 12:06:15
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-05-19 11:57:04
Hulváte co se děje s GRIDem? jsem nějak mimo
Maverick_cz - 2009-05-19 11:45:19
ej tak to je škodu dráte... s tebou jsem počítal...
Robote žádná velká rána.. právě proto je mi to divný, že se to takhle zlomí z defakto laciný havárky.. už jsem si na ní nabil mnohem víc v plný čtyřce mi podklouzlo přední kolo při brždění do takový lehký zatáčky :o)) byl na pikaču drapák, teď už je to dobrý... hlavně nechápu, že se zlomí ten držák a né ta páčka.. to mě nasralo... Čtyřtakt je nádhernej, ale taky o dost těžší.. přeci jen ten adrenalin je lepší u dvoutaktu, ale je fakt, že právě tim, jak se pořád točí, tak když dobržďuješ, tak z těch vysokejch votáček má ten motor hroznou kompresi a skoro se to nedá ubrzdit :o))) .. na to je čtyřtaktík lepčí.. hlavně ta síla, když za něj vemeš.. to je nádhera...
Kurvadrat - 2009-05-19 10:08:56
Ach jo,jsem v praci,jel bych hned.
Seph - 2009-05-19 09:46:48
Jsem vcera cumel,kdyz jsem po dlouhy dobe pustil storm a byl tam 415 mb update,ale musim rict,ze ty zmeny nic moc...spis k horsimu nez lepsimu...jinak turnajek si asi nenecham ujit,kdyz vidim hojnou ucast a hlavne je to takova ta particka co jezdi uz od MS1...snad to ta moje lady pochopi a kdyz ne tak se z toho pak vylizu :-D
Hulvat - 2009-05-19 09:30:48
Robote musim te zklamat , na GRID seru , GRID je mrtvej
RobotCZ - 2009-05-19 08:00:34
Jo Aivene ja jsem MS2 taky nehral dost dlouhou dobu. Kdyz se k PS3 dostanu, tak hraju Grid. Ten ted docela trenuju. Rad bych natrhnul Hulvatisku tu jeho zadnici :-DDD......aspon jednou :-DDDDD
Aiven-SVK - 2009-05-19 07:37:38
JJ Robote uz sa tesim dlho som stebou nehral tak a MS2 toto je moj navrat uz zase trenujem a chcem sa uz iba zdokonalovat aby som bol vzdy aspon na 2 mieste
RobotCZ - 2009-05-19 06:57:46
Tyyy vole Gilera. Tu jsem nevidel ani nepamatuju. Kurva tak to mas stroj. Clovece ze se rozlitnul celej ten kus,tak to jsi musel hodit peknou hubu. Me se to jeste nestalo a to jsem toho uz naboural moc. Ja ted mam zalusk na nejakej ctyrtakt,akorat nemam love. Ty dvoutakty se musej fakt silene tocit a maj zaber az ve vysokejch otackach. To ctyrtakt je jiny kafco.
Maverick_cz - 2009-05-18 23:06:57
Robote no já už to tak prakticky mám... je to ostrý enduro Gilera 250 dvoutaktní bez papírů a do krosky tomu chybí opravdu jen ta hmotnost.. motorově to jede neuvěřitelně a to fakt vím, jak kroska jede... S těma kombinačkama to znám.. taky jsem takhle jednou dojížděl domů ;o) ale tady se mi zlomil rychlopal v tom uchycení přední brzdy.. jako na potvoru nepraskne páčka, ale ta litina toho rámu :o/ .. naštěstí jsme sehnali týpka co vaří litinu, tak už je to zase ready...
Hulvat - 2009-05-18 19:33:38
tak snad bude Full House , vim o dvouch dablech kteri jeste premysli , tak by to bylo fajn
SANTO - 2009-05-18 17:58:11
AIVEN a tvoje tajné túžby sa naplnili BUGGY FOREVER
SANTO - 2009-05-18 17:57:03
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
RobotCZ - 2009-05-18 17:53:54
Mave tak to jo. Mas mit po ruce sikovny kombinacky. Pamatuju si, ze kdyz jsem jezdil na stary Jawe, tak jsem obcas tahal za plyn prave kombinackama.......njn to byly casy......Kup nejakou 250 krosku bez papiru za par penez a mas klid
RobotCZ - 2009-05-18 17:49:58
Juuuuu no jo jede Aivenek.....cusik bracho, budem si strilet do kukadel hlinu :-DDDDD juchuuuuu
Maverick_cz - 2009-05-18 16:52:07
Robote já bych to taky přehlížel, ale když se mi rozpadne rychlopal, tak nemůžu jezdit a musím to řešit... kroska je asi odolnější, tohle je sice rize teréní dvoutaktní enduro, ale pořád enduro.. a jak je to těžký a né tak odolný zřejmě, tak se tam zláme tři prdele věcí..
Aiven-SVK - 2009-05-18 16:38:02
no Robote ja budem rad si stebou zahram kamo
Aiven-SVK - 2009-05-18 16:37:16
100% kupa
RobotCZ - 2009-05-18 15:07:34
Mave nejaky stupacky,packy,vejvuk to prehlizim. To k tomu patri. U me je The best proste kroska.
Hulvat - 2009-05-18 14:44:03
Tak ta hra je jista , beru na 100%
Maverick_cz - 2009-05-18 13:32:34
Robote už takhle brzo? tak to se podívám na net, kdy je to přesně... jinak s motorkou nemáš pravdu... já co jsem jí pokaždý položil, tak jsem urval všechno co bylo na řidítkách.. teď naposled rychlopal... a to je enduro, který je stavěný na takový blbiny a prasknul jsem s tím na trávě... lepší bugina.. urveš kolo.. vyměníš rameno a jedeš dál :o) Já jsem spíš na čtyři kola...
Jane ... jj to chápu.. Grid mi taky moc nesedí a bral bych něco blíž Turismu a je fakt, že tu žádnej přechod neni... Marně doufám v NFS Shift, ale to bude taky asi kokotina.. :o(
Jan Superman - 2009-05-18 13:27:35
no ved nevyzera to ako gt5p, velky suhlas, ale turismo ma koli tomu onlajnu ktory ma u mna velke minus, hladam nieco medzi gridom a turismom, toto by mohlo byt ono
RobotCZ - 2009-05-18 13:26:59
Mave tusim ze se to jede 6-7.6 ale na tutac to presne nevim. Se pozeptam....kurna, ze bych zalez do kokpitu?...to jsem zvedavej kdo by my to pujcil,ja rozmlatim vsechno do ceho sednu. V tom jsou motorky lepsi. S tou to prasknu do pole a nic. Zvednu ji a jedu dal...njn
Maverick_cz - 2009-05-18 13:21:11
týhle hře řikám "reklama na Gran Turismo" :o)) nezlob se Jane, ale vypadá to "ošklivě" ;o) .. bez špetky něčeho novýho zajímavýho...
Jan Superman - 2009-05-18 13:18:06
* prekopaný grafický engine, menej žiarivý a komixový vzhľad než v predchádzajúcom Ferrari Challenge, viac polygónov, lepšie textúry a krajšia tráva, partikle /havárky, sklo, dym za kolesami/, zaplnenejšie okolie, full 1080p rozlíšenie, prdelkovo hladký framerate, prkotiny ako listy na ceste zvírené vaším autom, vyplašené ftáky po prelete v 300kmh, animované listy stromov vo vetre, už tak špičkové efekty dažďa, mlák na ceste, kvapiek na aute, budú ďalej vybičované o ďaleko vernejší sprej vodného bordelu za autom súpera, kokpit kamera s analogovým ovladaním pohľadu, zlé počasie deštruktívne vplýva ako na vás tak aj na CPU AI, hodiny a výjazdy do oranice budú častejšie, vyššia kvalita zvukových nahrávok od motora po kvílenie pneumatík.
* super autá: Lamborghini Murcialago RGT , Aston Martin DBR9, Lamborghini Gallardo GT, , Koenigsegg CCX, Maserati MC12, McLaren F1, Mercedes SLR, Pagani Zonda F, Bugatti Veyron EB, Chevrolet Corvette C6R + nespočetné množstvo červených Ferrari :250 LM, 550 Maranello GT, 550 Maranello, 360 GT, 360 Moderna, F355 Berlinetta, 512 S, 512 M, F355 Challenge, F430 GT2, 348 Challenge, F40, F50, GTO, F330 P4, F365 GTS4, 430 Scuderia, F430 Spider, F512M 94, 599 GTB Fiorano, 612 Scaglietti, 612 System 3, Ferrari California, Ferrari F50 GT, Enzo Ferrari, F430 Challenge, 250 GTO, FXX, 575 GTC, 575M Maranello, F333 SP, 365 GTB / 4 Comp, 348 TB, 250 Testa Rossa.
* áno, aj slavná "Outrun" testarossa.
* 22 tratí, zarátané sú aj nejaké tie podvarianty : Spa /Belgicko/, Infinion Sprint /US/, Vallelunga /ITA/, Homestead Oval @ Homestead Infield /US/, Mugello Sports /ITA/, Hockenheim /GER/, Silverstone Southern /GB/, Virginia /US/, Monza /IT/, Mont Tremblant /CAN/, Paul Ricard /FR/, California /US/, Misano /ITA/Redwood Park /CAN/, Infinion /US/, Silverstone Grand Prix Circuit /GB/, Mugello Internazionale /ITA/, Nürburgring /GER/, Riviera /FR/, California Oval /US/ USA, Silverstone National /GB/.
* herné módy : Challenge /niečo ako story kampaň, alebo 30 skúšok shaolinu, prísne a komplexné bodovanie vášho jazdeckého štýlu, a za tie si potom kupujete koberčeky pod nohy, alebo ďalšie lambo/, Tournament, Arcade mode, Quick Race, 16 x MP online/LAN.
* Vinyl Shop - editor : dekaly, pruhy, plamene, nálepky, proste zohyzďovanie dokonalého. Showroom, photo somariny a posielanie vašho výtvoru do gáraže kamoša v japonsku.
* názorná autoškola pre 16 najznámejších okruhov /okecávať to bude Tiff Needell , VEĽMI dobre známy z populárnych relácii Top Gear a 5th Gear/.
* AI : už v prvom Ferrari Challenge bola via patche ladená ako gitarová struna, v SCC bude na výber v troch verziach, pre sraľov /dynamicky sa prispôsobuje vašej urovni, aby vám nedali kolo po 3 minútach/, pre borcov /ide si vlastnou cestou, neberie na vás žiaden ohľad/, a Legendary /AI fičí ako Senna, dá vam kolo do troch minút/.
* opäť si môžte upraviť jazdný model od arkády, po ešte tvrdšiu simuláciu, proste bez volantu, ani cez prvú pravú po štarte.
* kompletne nový model poškodenia auta, aj s dopadom na ovládanie auta, alebo bájka o odrazenom kolese, ohnutých plechoch zostávajúcich na trati, a laku zodratom na kosť.
* VEĽKÁ pozornosť venovaná stabilnej MP funkcionalite, vrátane podstatných sekundárnych drobností - počnúc kvalitným lobby, voice chat, detailné nastavenie kritérii pre MP jazdy /iba s volantom, bez volantu, iba z kokpitu, iba s manuálom, iba korvety/, net rebríčky, matchmaking vôbec, nastavenie automatického BANu pre cheaterov čo režú šikany po priamke atď. Aj počas hry názorne uvidíte, že ten borec pred, alebo za vami vyfasoval penalizáciu, alebo kto vlastní best lap time.
* výrazne zrýchlené prechody a zkrátené nahrávanie : menu-výber auta-garáž-hra, a to isté pri ceste naspäť.
* sorry, žiadne opotrebenie pneumatík a tým pádom povinné zastávky v boxoch, až nabudúce /dtto nočné jazdy a endurance "24 hodinovky"/.
RobotCZ - 2009-05-18 13:17:13
Honziku ja vim. Tentokrat to snad vyjde a pojedu. Uz jsem ted rikal v praci at ode me v ten den nic nechtej,ze vezu skatulku svoji pryc. Udelam pro to zlaty svaty. No cestny pionyrsky na to
Jan Superman - 2009-05-18 13:16:51
ja sa tesim na toto, malo by to byt v lete, video je z alfy


Maverick_cz - 2009-05-18 13:13:06
a kdypa se pojede Humpolec? to bych se taky přijel podívat ať můžu tyhle turnaje vyhrávat jako ty, až to omrknu :o)))
RobotCZ - 2009-05-18 13:13:00
Herdek nejakej motocrossovej turnaj by bodnul. Moje ortra bike nejak zahali :-D. By ji to chtela provetrat. Vcera jsem si dal na Ymahe lesni enduro a porad jsem z toho jeste nadrzenej. Mam pretlak adrenalinu az v kulkach a do stredy je jeste daleko :-DDDD
Zlutis - 2009-05-18 13:12:39
V Novy pace sem byl na tech buggynach cca 5 let zpatky, kazdou chvily to tam nekdo hodill pres boudu :D Dokonce sem po ty trati aj jezdil, sou tam kopce prudky jako krava, super zazitek.
Maverick_cz - 2009-05-18 13:11:46
Zlutisi, tak si dej upomínku na mobil, to není takovej problém... za chvíli tu bude plno, tak abys toho nelitoval.. šup
Jan Superman - 2009-05-18 13:10:57
robote ty mas vzdy tolko reci ale kedy si s nami naposledy jazdil?
RobotCZ - 2009-05-18 13:05:33
Jo bude to valcovana. Do Humpolce to mam coby kamenem dohodil. Znam vsechny autokrosovy vychytavky a navic s Buginou my to jde absolutne nejlip,takze viteztstvi je na sto percent moje :-DDDD...... Vito kurva klidne napis uz vysledky. Prvni ja,pak dlouho dlouho nic a pak ten zbytek :-DDDDDD
caloi-cz - 2009-05-18 12:59:28
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Zlutis - 2009-05-18 12:58:27
Rad tothle pojedu vypada to dost luxusne ty jmena na startu, ale ja sem hlava derava a tak se radsi nebudu predem hlasit nebo nato zapomenu a to by me pak sralo. Proto se vetsinou prihlasuju az na posledni chvily, kdy uz vim na tuty ze to muzu odjet.
<- předchozí strana | 5/11 | následující strana->



Sports Champion...
papulin
150,-



PlayTV
MARCO1967
180,-



Active 2
MARCO1967
180,-



Resident Evil 5
hrejstejsn
Výměna



The Evil Within
hrejstejsn
Výměna