Renault MEGANE TROPHY base model \'11(511 IV,prohibited)
trat-ROME RESERVE-40 kol,asist-OFF(iba ABS),damage-LIGHT,grip+pytel -NORMAL,opotrebenie-VELKE,gumy-ZAV.STREDNE,FALSE START,kvalda-5 MIN,LOBBY VEREJNA CEZ CISLO,KECAFONY OFF,pri vstupe do lobby 1 kolo na skusku boxov,viac info v diskusii
hemere pohoda.Včera som šiel na 110 percent.Robil som čo som mohol ale bol si rýchlejší a to uznávam.Spadol mi v piatok večer na nohu velky...asi ten nejvečší nož čo mam doma na maso.Nechcel som aby mu urvalo čepel a tak som tam strčil nohu a bolo to rozsekol mi prst na lavej nohe s ktorou brzdím.Takže asi od pol zavodu bolest pri brzdeni ako hovado.Určite ste si to všimli že som spomalil,a myslel som že to ani nedojdem do konca,Ale teraz to znie ako vyhovorka...bohužial.Fakt ste šli dobre obaja a mne bolo jasne že ma dobehnete pretože skončit zavod z kvavou ponožkou a pedalom je sila :D to tu ešte nebolo.
Hemer klud...nemyslel som vcerajsii race...ano dvakrat som ta tukolnaj som ta pockal a pustil..o tom je fair play...mne sa zo zaciatku islo velmi zle..a hlavne ked som bol za tebou...potom som napisal ze sa mi to pacilo...
a ovladac a volant sa nedaju porovnavat...uvidime ci budes taky rychli aj na volante..drzim palce
Ano raddy,light poškodenie síce niečo vyrieši ale niekedy aj nie...obaja jazdci zostanu poškodeny a niekedy si to ten druhy nezasluži a je v tom nevinne.
Ale urcite je to akesi riešenie.No neviem či by to danu situaciu vyriešilo fair play.
To že sme to skušali u teba v Treningovej lobby bolo fajn.Pravdaže je vidno že sme už zopar 1.000.000 km odjazdili a taktiež sa k sebe spravame fair play a z rešpektom.Hlavne pri tom rozmýšlame.V zavode by to malo byt tak isto,ale v zavode je nas 13 alebo 16.A tam je to už trocha ine.Viac sustredenia a viac jazdcov.Musi sa sledovat mapa zakruty poradie rychlost najazd brzdenie opotrebenie a toto všetko dohromady je v poslednej dobe dost tažke....A hlavne ak je trat uzka a mala.
Každopadne stale sa človek učí a zlepšuje.A určite kontakty a havarie vznikat budu.Zavody su proste o tom.
JA ked viem že je niekto rychlejší a dotahuje ma a nakoniec som mu na dostrel,nebuem sa branit a necham sa predbehnut,pretože subojom a branenim pozície iba stratim sekundy a dotiahne sa k nam ešte další jazdec.Je niekedy lepšie pustit ho pred seba pretože aj druhe miesto alebo tretie je zaslužene.Na to prve miesto sa musí človek aj cítit,ak sa nan necítim to znamena ze nan nemam.
Raddy Já už nevím jak mám jed?včera sem te předjel vždycky na rovině.radši sem si počkal a zase špatne.Já už fakt nevím jak mám jed?snad nemam jezdit na pul plynu poslední a nechat všechny jed nbo jak?porad mi prosim
Ještě jsem chtěl napsat, proč mě chytilo víc ,,gt,, , ty f1 na mě byli v mém věku už moc rychlý, jednostranný a moc velká alchimie v nastavení auta, v gt velká rozmanitost ať už v autech, tak v tratích, co závod to unikát, a poslední dobou, pokud to nejsou až tak rychlá auta, tak občas i nějaký výsledek :-)), což mi ve formulích nehrozilo :-), a v neposlední řadě je to i o lidech, tady se cítím víc doma...i když jsem tu chvilku, proti jiným i když občas umím lízt na nervy :-))
Ani já nejsem rozčílený, proto píšu svoje hodnocení až druhý den :-), a souhlas , měl by být hlavně a především respekt k soupeři, ať už si myslím o jeho kvalitách cokoli, všichni nemůžeme být nejrychlejší, ale respekt ke ,,každému,, je základ, zase myšleno všeobecně, protože chybu udělá každý, ale přiznat jí dokáže je někdo.
Treba jazdit aspon Light poskodenie a kazdy by si rozmyslel ci niekoho odčumakuje v sikane
myslim ze pri takych penclach ako su v F1 by taky hemer odjazdil 1 turnaj a koniec...ale nejdem tu rozpisovat co uz kazdy davno vie....my ked sme skusali s kirrom a aj s richardom na 5 kol vcera ostry zavod tak to bol respekt na trati v kazdom kole..to auto a ta trat a proste ked su 3 vyrovnani tak nikto sa nikam nepcha...ale radsej kazdy pribrzdi do sikany a nikomu sa nik nečumakuje...
Nepíšem to v rozčulení,aby ste si nemysleli :D píšem to v uplnom klude.Budeme musiet na to častejšie pred každym pretekom upozornit.A hlavne upozornit aj na to že ked dvaja pomalší jazdci su predbiehany rýchlejším ,tak v žiadnom prípade toho nevyužije jeden z tých pomalších na predbehnutie svojho supera,to je u mna nefer.Pozicie by si mali držat tak ako su...Ak ich už predbehnem tak potom už možu zasa pokračovat v subojoch.To že už ja spravím nevynutenu chybu to už potom je len a len moja chyba.
teď všeobecně, jelikož jsem jezdil f1 skoro rok tak můžu srovnávat, každá hra má něco, ale základ pro mě je ten, kde se víc pobavím, proto nakonec zvítězilo gt. Ale v penalizacích by se mohlo gt občas podívat ke konkurenci, v globálu : jakékoli nesportovní chování je v f1 oceňováno od 20 s po skončení závodu, přes průjezdy boxů až po diskvalifikaci, takže piloty ani nepadne, pokud máš stopu a najíždíš si ideálně oblouk, strčit ti tam čumák, zabrzdit o tebe a ještě tě odtlačit, nebo tě nepustit o kolo, natož s tebou soupeřit, vše je přísně penalizováno, takže ten, kdo ti tam ten čumák strčí, přijde o křídlo, musí jet do boxů, následně penalizace, průjezd boxy, znovu a pokud to neudělá diskvalifikace a pokud takovýto prohřešek opakuje, diskvalifikace, když toto udělá 3 kola před koncem tak se mu v závěru automaticky přičte za každý prohřešek 20s, protože by ty průjezdy už nestihl, v gt jsou ty penalizace tak nicotný, že pokud jede někdo jak prase a je dostatečně rychlej, tak si rychle spočítá, že ani penalizace mu nevaděj, jen můj názor, proto si myslím, že takovéhle pencle jsou k ničemu, měli by se soudruzi z japonska nad tím zamyslet.
Libor v pohode.Ja ti verím pretože som to videl na vlastne oči a vidím to dost často aj v inych zavodoch.V poslednej dobe vždy ked ideme zavod,tak sa pole rozdeli na rychlych,menej rychlych a pomalych(bez uražky)..ale to co sa deje na trati je niekedy katastrofa.Ak niekomu davam kolo a snazim sa ho predbehnut čisto..., tak sa niektorý ani nesnažia uvolnit idealnu stopu(čest vínimkam) a čo je premna dost čudne,cele preteky si jazdia pomalší jazdci svoje tempo a ked ich obehnem vtedy začnu pretekat že su schopny ta predbehnut naspet a branit si poziciu...Ale stale sa pýtam prečo..? niečo si tym kompenzuju...? Nemam nič proti tomu ak pojdu za mnou,pretože chapem že to človeka taha v tom pytly,ale nech tam aj zostanu.Možno keby šli stale za jazdcom ktorý im dal kolo tak by ich potiahol.Ale v žiadnom prípade už nebojovat,nieje to fair play.
Pokud je zapnutá duchařina, tak předjížděný o kolo, zprůhlední už o třetinu kola(zhruba) dřív, než ho dojedeš, ještě se k tomu vrátím, i když jsem už nechtěl, v f1 by ,,w,, dostal za ten manévr černou vlajku, ve virtuálních.
hemer ok, ale uhnul jsem ti z ideální stopy, spíš jsem naštvanej na ,,w,, ,protože to se nedělá, pokud se budeme bavit o fair play... jdu ozkoušet jestli to pravdu funguje, Juro víc doleva už jsem nemohl, bo bych nás rozhodil všechny, a závodit s tebou začal ,,w,, ač byl o kolo... hawk
Tak ako ? Funguje to alebo nie? :-)
Libor: ja som videl ze sa snazis uhnut a taktiez nestratit poziciu.Ono to tam bolo pre 3 auta dost uzke,ale neako som sa tam musel narvat aby som presiel.
Tiez cakam na wečkove vysvetlenie.Jazdec ktory je predbiehany o kolo je povinny ta pustit...Určite už len v ramci Fair play.
Samozrejme ze jazdec ktorý potom ide zamnou v tomto pripade raddy ma urcite dobehne ked som 5,6 sekund brzdeny.
A do buducna je treba na takýchto uzkych okruhoch zapinat tu funkciu,ked niekomu davaš kolo tak bude priehladny.či? ono je to zapnute a funguje to až ked ho obiehaš až druhe kolo?