AUTO VLASTNÍ TŘÍDY GT 300, Trat : Brand Hatch -GP,40kol, nastavení:,BEZ TUNINGU,OPOTŘEBENÍ NORMÁL,,PENALTY OFF,PYTEL REÁL ,POSÍLENÍ VYPNUTO,PNEU LIBOVOLNÉ , ABS A ČÁRA,POČASÍ 0.0.0.., ČAS ZÁVODU 14.oo hod.,posun-1,KVALDA 6.MIN, , vyměnit olej. IV-507,lobby založím podle přihlášených , start bude cca 20.o5
Má pravdu kirra, když se daj stejný PP pro různý auta, tak to nebude nikdy uplně rovnocený. Řek bych že v GT6 je to o něco blíž, ale uplně vychytaný to neni..
A jazdne vastnosti ma kazde auto ine to je sice pravda ale ked uz sa maju prirovnavat jablka z hruskami a bananmi tak sa to musi doladit tak aby vysledok bol Juice... Tzn.ze nieje mozne aby bol rozdiel na kolo 3 sekundy...a to nevravim u pomalsich jazcov tam aj 10..potom by rozdiel v rychlom a pomalom jazcovi nebol az tak vyrazny...
ved ano ked sa robil takyto turnaj turnaj na GT Arene tak toy.... to ladil pomaly tyzden..a dokonca na kazdu trat zvlast.Lubino soudruzi z japonska jsou tak blbi ze nevedia dat doporiadku online a kvantum chyb...ked pri takych istych ppčkach budu tie auta jazdit aspon priblizne rovnaky cas tak az potom to bude premakane a doladene.
Ano malo by to tak byt ale nieje.Ani v GT5 to nebolo uplne vyladene..Potom by som na kazdom jednom aute z vybranych zajazdil totozny cas...+/-700 stotin...A nie rozdiel 3 sekundy.Sa pozri ked sa robi na Arene turnaj tak kazde auto ma do preteku rozdielne PP a nie spolocne.
něco ohledně IV u včerejšího výkonu , to že měl kirra o půl třídy pomalejší auto je nesmysl
Jednotlivé vozy se liší hmotností a mají různé úrovně výkonu motoru. Kvůli tomu pak každý vůz v Gran Turismo 6 obdržel tzv. IV (Index výkonu), který je odrazem úrovně jeho výkonnosti. U vozů s podobnými indexy výkonu tak lze očekávat vyrovnané souboje, přestože se budou lišit velikostí karoserie i zdvihovým objemem motoru.
IV se určuje celkovou analýzou faktorů, které mají vliv na výkon vozu, například výkonem motoru a hmotností. IV vozu se také změní podle provedených úprav vozu, které ovlivní jeho maximální výkon, točivý moment či hmotnost.
U některých závodů platí omezení přihlášek dle IV. Omezení IV můžete zvolit také při hostování online závodu, aby mezi jednotlivými soupeři panovaly férové podmínky.
IV jednotlivých vozů je k dispozici v autosalónech. Na obrazovce garáže a obrazovce úpravy vozu pak najdete aktuální IV svého vozu, přičemž jsou vzaty v potaz jakékoli provedené úpravy vozu.
Lubino vidis to je to co som Ti vcera pisal o par riadkov nizsie. Nemohol som sa prihlasit pretoze uz bolo full, ok beriem, ale potom ma dokaze naozaj nastvat to ked Ti nezodpovedny co su prihlaseny sa na to vyseru, naozaj "dakujem".
Co sa tyka toho burania tak budem opakovat uz napisane. Zavod sa nevyhrava v prvej zakrute, teda vacsinou nie. A brzdit sa ma pomocou brzd svojho auta a nie narazom o supera. Ak uz sa stane a neodhadnem brzdny bod, tak to nenapalim do supera, ale radsej vyletim z trate. Ked sa uz zrazke neda vyhnut, tak aspon ferovo pockam na toho koho som nechtiac zostrelil.
A co sa tyka toho ako "spomalit" rychlich jazdcov, chapem Lubina ako to myslel, ale v GT6 to zatial podla mna nieje prisposobene na taketo nieco. Ked som jazdil na PC triedu WTCC tak tam sa to riesilo ako v skutocnosti, teda pridavanim a uberanim zataze kg ako v reale, ale toto vsetko vedel spravovat admin. Tu su este neni take moznosti a urcite by som nerozdeloval tych par jazdcov co sem chodia na dve skupiny. Mozno by mohli Ti rychlejsi pomoct tym pomalsim, ako zmenit techniku jazdy, v com robia chyby.
Replay bohužel nemám,chápu,pokuď někdo do mě vrazí jednou,ale třikrát to už je na mě moc!Jestli se jezdí závody stylem NÁRAZ-VYPAL Z TRATĚ-UHNI-JÁ JEDU-tak to nás čekají pěkné závody,jen tak dál:-)
V zavode sa to stava,to je jasne ze pride ku kontaktu.Hlavne sa to stava hned po starte,jazdec z piateho miesta sa snazi dostat na prve priecky tym ze sa tam vleti a rozrazi ostatnych ako kuzelky.Ano nevravim da sa získat pozicia hned zo startu,to je jasne ale nie 4 pozicie v zakrute tym ze sa tam oprete o par jazcov .S tym ze niekto neubrzdi a vrazi do teba to uz je ina vec.Jazdec musi predpokladat ze pred nim je auto a on sam ide dost rychlo,musi si to jednoducho vyratat alebo sa na jazca netlacit a snazit sa ho predbehnut lepsim vyjazdom,alebo na rovinke
Stěžoval jsem si jedině já,ale né na jezdce,kteří umí zajet a hlavně brzdit.Jak se tady už píše je to o tréninku,já třeba věnoval tomu v čera celé odpoledne a tra´t jsem natrénoval myslím docela dobře.Co mám s tréningu,když trénuju celý den,přijde čas závodu všichni se rozjedou a snaží se aby byli co nejlepší za každou cenu což se mě stalo už po třetí a byl jsem opět vyhozen z tratě,protože jezdci za mnou prostě neumí brzdit.Jedu v levo tak do mě napálí,jedu v pravo tak taky-TOMUHLE ŘÍKÁTE ZÁVODY,KDYŽ NĚKOHO VYJEBETE Z TRATĚ A JEDETE VESELE DÁL!!!!!!!!LIBORE kvím říkal jsi,že to chce klid jo máš pravdu,ale pokuď tomu vjenuji celé odpoledne a poctive trénuji a chci zajet co nejlépe a do mě někdo vrazí,vyjedu ztratě,otočím se a než se dostanu na trať tak mám ztrátu jak sviňa,sorry,ale musel jsem to tady napsat,není to fééér :-(
Uvedu příklad:Jedinkrát se mi stalo jak jsem tady začínal taky mi nešlo v čas dobrzdit,ale zapracoval jsem na sobě a snažím se,není umění někoho předjet tak,že do něho střelím až vyletí z tratě.Beru ťuk,ale ne to co se mi děje doposud.příklad je s rážka s LUBINOU,určitě pamatuje jak jsem nedobrzdil a napálil do něj.Začal nadávat,že má po závodě a po náladě.CO MYSLÍTE JAK SE MI V ČERA JELO???Zajímal by mě názor ostatních !!!!!!!!!!!!!!
kirra : nikdo si přeci z pomalejších a nebo začínajích jezdců nestěžuje , jen jsem chtěl aby závody byli atraktivnější . Co se týče třídy GT 300 , je tam po výměně oleje rozmezí IV 512 až 517 (Aspara- Toyota) , proto jsem dal střed na IV 514. O tom čekání jak se zminuješ je přeci absolutní nesmysl a na dělení jezdcu dle výkonosti je nás zde zatím malá hráčská základna . JAK JSEM PSAL NA ZAČÁTKU , BYL TO JEN NÁVRH
Kissj: Ja som si zobral do tohto preteku akoby o pol triedy pomalsie auto co aj bolo vidno na casoch na kolo oproti aspare a toyote a to som siel na 130 percent...Vobec mi nevadilo ze som skoncil na 4 mieste,zajazdil som si a uzil si to...Ide skor o to ze brand hatch je velmi tazka a narocna trat a je velmi uzka..Ma tazke zatacky pretoze su zalomene za horizontom.To mi kazdy z vas potvrdi..Vela krat som chyboval a vyletel do piesku.Uplne by stacilo keby sa jednotlivym autam prisposobilo PP či IV,ked uz sa jazdi takyto zmiesanec aut...a dala by sa trat ktoru poznaju aj pomalsi jazci z GT5...Ja nerobim rozdiel medzi pomalsim a rychlejsim..pretoze podla tohto preteku co som siel a dostal minutu som pomalsi jazdec..to nieje o tom pomalsi a rychlejsi,ale kto kolko spravi pocas preteku chyb...
Ok,ked aj by sme dali rychlejsim o niekolko 120 kg viac....stane sa sa to ze niekto z pomalsich jazcom bude chybovat...tak vsetci postojime a pockame ho :-DDDDD aby bol teda zavod atraktivny a isli sme vsetci pekne spolu jak vlacik....a podla mna jak ko.oti v materskej skolke...toto je GT Real preteky ... PRETEKY ... Na motokare ked nalozis niekomu o 100 kg viac aby nebol rychli tak chudak bude mat co robit aby ju vobec udrzal na ceste.Ked mu tam 100kg nedas tak utecie na prvej zakrute a zasa vam da minutu.
S tym ze preteky sa daju robit aj pre zaciatocnikov s tym suhlasim..Ale ako uz vravel niekedy davno Lubino..preco sa delit do dvoch taborov,uz aj tak nas tu jazdi hrstka...Ja som rad ze si aspon niekedy zajazdim a prihlasim sa do turnaja,koli casu a praci.Niekto ma cas sediet za tym cele tyzdne jazdit kade tade a ked pride do turnaja nieje vobec pripraveny.Popravde na takyto zavod, aby som bol aspon na 50percent pripraveny a koncentrovany,by som sa musel pripravovat asi 4hodiny..Na Trat ktoru poznam mi stacia 2,3 kola.Ale to je moj pohlad.Jazci ktory su slabsi....nevravim pomalsi ale slabsi by sa mali pripravit viac.Ked som zacinal na GB tak som koncieval niekedy v predu,niekedy v zadu...niekedy som aj vyhral alebo bol na bedni ale postupom casu som na sebe pracoval a trenoval...a dodnes niesom Top jazdec....a dokonca ma porazaju aj Gamepadaci...a stazujem sa???? preco aj ,stale je to pre mna vyzva aby som sa zlepsoval.
Chlapy ti co ste vcera neprisli do zavodu tak aspon zo slusnosti treba napisat pred zavodom ze Nepridete!!!!!!potom v lobby cakame ako blby a vy aj tak nepridete!!!!potom chodia do lobby sami cudzii ludia a ovplivnuje to lobby..dakujem za pochopenie...
Lubi: ja s tebou suhlasím , ten návrh je dobrý , a presne proti tomu sa ozvali jazdci ktorých sa to týka. Zoberme to z pohladu jazdca na 2000 bodov , baví Vás vyhrať závod s minutovým náskokom? Viackrát sa stáva , ked je prihlásený jedem velmi dobrý a ostatný su zo stredu pola , že po štarte sa odtrhne a vyhrá s velkým náskokom , neviem ale o dramatickosti asi sa nedá hovoriť. V prípade , že by boli na výkone alebo na váhe handikepovaný celé pole by mohlo byť po kope. Ja vychádzam napr. z pretekov WTTC kde autá s vačší m výkomon boli zaťažený váhou , aby preteky boli vyrovnanejšie. Osobne si myslím , že by to nijako neublížilo hráčom nad 2000 alebo 2100 bodov , tá hranica by mohla byť aj 2250. Ja by som to vyskušal aspoň raz alebo dva krát , alebo vymyslím niečo , ako atraktívnit aj pre slabších hráčov preteky. Možme vytvorit aj preteky pre hráčov len pod 2000 bodov , ako to aj robí napr. arena.
Lubino, to byl vážně špatný návrh.... Nedokážu si představit že bych pak měl mit radost, kdyby se stal zázrak a umistil bych se před někým z top 5 v žebříčku... Taková výhra nevyhra.....