Hulvate,v kolik jdes rano do lakovny?Ja jsem objednanej na za pet pul sesty,mam nejak sedrenej lak na levy strane a nejaky zbytky cerveny barvy...Rikali neco ze na desatou je objednanej Vlado,ze ma to samy napravo,ale bacha,klempir a pneuservis maji dovolenou;)
Jo V3Sku znam taky z vojny. Byl jsem spolujezdec chemickyho vozu ARS 12M.....takhle ta vejtra mela oznaceni.....Jo bejt chemicky specialista ACR to byl mazec....Nablyto v masce, behy v "opichacku".....jo jo ja byl furt v pruseru :-DDDDD..........Jeste nevim, me to s tema monstrkrabickama nejde, ale snad pojedu
Jj,vejtrasky,to byly stroje...:)Ti mladsi s tim do styku asi moc neprisli,to je zazitek...Ja s tim delal ridicak a porad vidim typka vedle me pri pocatecnich obcasnych spatnych zarazeni kvaltu jak bledne a mysli si,coze mu zas ti zaci delaji s prevodovkou:)Jako haranti od vodackyho krouzku jsme jezdili kazdy leto na Slovensko se starickou skrinovou S-petkou,to byla kara,ten hic a smrad z vejfuku po celych tech 13 hodin cesty,vydrzelo to dost,kdyz byl nejakej problem,chlapi zalehli pod auto a po par hodkach zas dal,no proste viva PragaV3S5:)))
Ve "vejtřasce" jsem jel párkrát v robotě jako spolujezdec a vždy to byl řádný zážitek, žádný polstrování, kravál a smrad od vzduchem chlazenýho motoru jak sviňa,v terénu jsem tam lítal jak hadr na holi a strejda vedle u volantu spokojeně pokuřoval a starý kostitřas jen chválil, že by tatrovku ani nechtěl.