Motorstorm Gran Turismo 5 Racedriver: GRID Burnout Paradise Wipeout HD www.gamebazar.cz


-



Jedéém
Pátek - 10.04.2009 - 22:00
Admin závodu: Jan Superman

vsetky trate, vsetky vozy, prvych sest miest, nebudu sa jazdit tieto skratky-sugar strecha z prava do lava vid best timetrial, mudslide nepreskoci sa pomocou hrbola z dolnej trate na hornu, je to 2x po sebe, na zaciatku pod skokanskym, potom za zakrtutou, vid best timetrial, voda cascade, wind nepreskoci sa cez zabrany a nepojde sa ponad lavu pomimo skokanskeho - znova hrbol, vid best timetrial, paradise nenabehne sa na kamen za velkou vodou, co mi este napadne napisem v diskusii a zhrniem pred
Pravidla:
Trofej:
Por.:   Score: Nickname/PSN-ID: EXP:  
1. 80 Maverick_cz (Maverick_cz) 2040 26
2. 62 Marty Stejsn (MartyStejsn) 1699 116
3. 53 SANTO (santo36) 1754 41
4. 48 Hulvat (Hulvat) 1755 -7
5. 45 Jan Superman (Jan28sk) 1671 -14
6. 24 Kajda205CZ (Kajda205) 1365 65
7. 21 Jordi (JORDI__CZ) 1454 -6
8. 2 I1H (I1H_SK) 1585 -115
9. 0 RobotCZ (RobotCZ) 1473 -107


Pro psaní příspěvků se musíš nalogovat (vlevo).

<- předchozí strana | 5/8 | následující strana->
Maverick_cz - 2009-04-09 18:14:43
"Grid ale přece neni storm" ;o) ... Abe nebudu to psát znova asi to ani nemá smysl znovu psát co jsem tim myslel... V Gridu se kluci co jsou fakt dobrý snažej udělat to tak, aby byly nějakým způsobem znevýhodněný, aby i ty slabší měli možnost si s nima zazávodit. Například otáčení pořádí na startu, týmový závody kdy je jasný, že někdo ze špičky utrpí velkuo XP ránu... Tady se snažím donutit tebe, aby si přistoupil na to, že tu pojeblou zkratku v Casscade Falls nemáš potřebu jezdit, protože jak sám píšeš zmákneš to i bez ní.. dál vychvaluju tady turnaj, kde se zakážou zkratky a ty s tim máš zase problém. Prostě ta mentalita je tady otočená na špatnou stranu. Je to až příliš sebestředný a tím pádem to upadá.. Za chvíli tu budeš jezdit sám. Nemyslím, že je náhoda, že tvoje turnaje nejezdí spousta jezdců i když neberu v potaz Kajdu, Starkyho a Hulváta.. něco je špatně a chtělo by to změnu.
Abe - 2009-04-09 18:07:59
Miro77: a jeste jedna technicka ciste pro tebe. Kup si MS2 a podivej se o cem se tu vlastne bavime. Nektere tve zavery vychazeji ciste z tvrzeni jednotllivcu a nemas pritom opet dostatek informaci. Urcite jsem nesezral vsechnu moudrost sveta. Vyjadruji, jestli si tady toho nekdo nevsiml, ciste svuj nazor, snazim se ho podporit argumenty, opacne nazory beru, bohuzel mi u nich nejak chybi nejaka logicka podpora a systemovost. Pokud cilem ma byt vytvorit takovy zavod, aby opravdu nebylo na startu mozne urcit kdo vyhraje a uplne kazdy at se snazi ci nikoliv muze vyhrat, at to dotycni reknou rovnou. S takovymi zavody nechci nic mit. Zavody kdy nic neovlivnis a rozhodne o vysledku cista nahoda me neberou, mam za to ze podobne maniry by se v Gridu nechytily. Proc se potom nekteri snazi MS2 doslova takhle "dokurvit"? Klidne se i muze stat, ze se takovy nozor podari tady nekolika hracum prosadit a vykricet si ho u ostatnich. Urcite me nezbyde nic jineho nez se s tim srtovnat ci se na to tady vybodnout. Zcela urcite vsak to ale nebude znamenat, ze je ten nazor tim spravnym.
Abe - 2009-04-09 17:55:36
Miro77: ciste teoreticky si predstav: zacnou se delat v Gridu takovy zavody, kde se stanovy ze v Jartame vsichni pojedou nejdriv vlevo, zatoci doprava, pojedou v pravo atd. To je preci na palici. A proc? Protoze se prave tem samejm hracu co nejvic o sobe prohlasujou ze to hrajou jenom pro zabavu nechce potrenovat a chteji takhle ty rychlejsi zpomalit. Nic vic. No uz za nasich babicek existovalo rceni: Bez prace nejsou kolace. Navic MS2 a to mi da kazdy za pravdu je mnohem vyrovnanejsi nez MS1. Herni system je mnohem lepe nastaveny, aby se vykonnostni rozdily uz tak co nejvic smazaly.
Abe - 2009-04-09 17:51:32
Miro77: jedinej dotaz, cetl jsi Starkyho prispevky? Ten si ted proste narval do palice ze je to podvod a to jenom proto ze to tam jezdim. Nic vic! Pokud bych Cheatoval nebo projizdel mistama, kde by se to nedalo projet a delal to nejakym podvodem. Je to tam uplne normalne projedu. At definuje proc je to podvod. Nedokaze to! Nedokazal jsem to ja a ani ostatni. Jak jiz tady pravilo rada dalsich hracu, tehle mist je rada a Cascade Falls zdaleka neni ojedinela. Zeptej se ho, proc mu to tady prave jemu vadi :)
Mira77 - 2009-04-09 17:43:55
...no ja uz se vam do toho nebudu dal plest,myslim,ze mapky jsou dobrej napad,at kazdej admin stanovi pravidla a cas ukaze,zda je to vhodne reseni. a abe,myslel jsem,ze ted uz to treba pochopis,kdyz si to po sobe prectes...jednou jsem ve vasich rozhovorech krome nepeknych vulgarit a urazek vycetl i tenkrat pro me prekvapujici nazor hulviho,ze nejspis snad ani nemuzes pochopit,co ti ostatni naznacuji/vycitaji...zda se,ze mel asi pravdu. no nic kuci,preji zdarne vyreseni vseho:)
starky1983 - 2009-04-09 17:40:56
Cascade Falls je normal glitch i kdyz to neni takovej hardcore jako treba MS1 a rockhooper ale i pres to ze ti to tam nevyjde a rubnes tak te to zvyhodni nez kdybys jel okolo to si myslim ze je definice sama o sobe kdyz normalne nekde rubnes je to trest za to ze si udelal chybu tady te to naopak jeste zvyhodni klasickej glitch ! ty ostatni skratky neresim o mnoha znich ani nevim a mam pocit ze je to v tech pravidlech tady peknej chaos v tom stebou souhlasim
Abe - 2009-04-09 17:31:22
ohledne Strakyho opravdu nevim co k tomu rict, podvod jako takovy je dany, stejnym metrem merim vsem i sobe. Naopak ho vyzyvam, at tedy on definuje proc by tyto zkratky mely byt podvodem, nikdo to tady zatim nedokazal. Opakuji, pokud se to necha normalne projet (Straky ver, ze v Cascade Falls zcela jiste a bez nejakyho bebi:-D) je to soucast cesty a melo by se to tak povazovat. Ale to jsem koukam asi jedinej kdo to tak vidi :)
Abe - 2009-04-09 17:24:00
Miro77: nezlob se, Mave je dobry jezdec, na trati to umi a hodne toho zna. Jeho tvrzeni neveri myslim si ani on sam. Pokud jsem ho nejak urazil, omlouvam se mu tady za to.
Abe - 2009-04-09 17:22:50
Starky: a proboha proc bych mel chtit vubec vyboucnout? Ja tam ani pres zadnou prekazku nejezdim :) Znas to tam vubec brachu? :-D
Hulvat - 2009-04-09 17:17:07
Abe ? tak to si se asi splet , s Monstrem to objizdim , nikdy jsem si to pres les nezkratil , jak rikas , je to tam o hubu ......... a ja souhlasim , proto si me tam snad nikdy nemoh z monstrem videt jet .....
Mira77 - 2009-04-09 17:16:17
...abe,to ze ma na to mave odlisny uhel pohledu,tedy jiny nazor,neznamena,ze musi byt hlupak...pokud chces hledat priciny a puvody antipatii k tobe,zkus si po sobe precist tyto sve vety a jim podobne a predstav si,ze jsou smerovane na tebe...uz chapes?!?...to je to,co ti vsichni naznacuji...
starky1983 - 2009-04-09 17:13:03
Pokud se budu bavit pouze o skratce na Cascade Falls tak je to normalni podvod at uz vybouchnes nebo ne jde totiz o to ze i kdyz vybouchnes tak te to hodi za vodu a zvyhodni je to proste glitch a byl jsi to ty kdo tvrdil ze by se melo jezdit jenom tam kde stim tvurci pocitali opravdu chces tvrdit ze stimhle pocitali ?? tomu sam neveris ze ne ? kdysi si proti tomu strasne brojil dnes to nevadi proc ? protze to umis ?
Abe - 2009-04-09 17:08:54
Mave: neber to prosim osobne nebo jako urazku, ale projevil jsi se tak trochu jako hlupak. Motorstorm neni Grid. Tady se nejezdi porad dokola po stejne trase. Musis znat vsechny cesty uz treba proto ze te tam nekdo vytlaci, kolikrat 2 ruzne cesty jsou stejne rychle a ty se tak rozhodujes na posledni chvili kudy vlastne pojedes a reagujes tak na posledni chvili na vzniklou situaci na trati.
Abe - 2009-04-09 17:03:46
Hulvate: ciste technicky :) v Collosus Canyon s Monster Truckem nalevo u druhe klady. Byl jsem mile prekvapenej :) ze premyslis o dobre stope a hloupe to neobjizdis. Pro me je to tam hodne riskantni, beru to proto radeji napravo od klady.
Abe - 2009-04-09 16:58:42
Nevim proc s Starky certi, nevim proc dava nekam svoje moudra, kde ani nic nejezdi :-D Cte jenom to co chce cist a rika jenom to co e mu hodi, ze? Jak typicke pro nej. Takze jeste jednou extra pro Starkyho :)

1. definice podvodu je stanovena: Pokud prekonas prekazku jinak nez jizdou (Select / Spawn nebo vybuchem), je to podvod. Za podvod je dohodle (uz treba jenom proto ze to tak navrhl TVURCE techto strranek - Tragedy!) 0 bodu za cely turnaj.

2. na veskere zde uvedene zkratky, nelze tuto definici pouzit. Nejsou tudiz podvodem a nelze je za to postihovat. Probehlo tady v tomto ohledu hodne diskuzi a nikdo to nedokazal definovat.

3. jak jsem tady jiz napsal, ze vsech tech zkratek co jste zde uvedli, jste me omezili pouze v Cascade Falls (prestoze i tam skakam jenom proto, ze pocitam ze tam skocej i dalsi hraci za mnou :-D a urcite si jiz hodne hracu vsimlo, ze se na 1. misto dokazu dostat behem samotne trati - ten skok je az na konci). Ostatni zkratky bud nejezdim, nebo jen s danym typem vozu. Protoze neexistuje duvod proc by tudy nikdo nemel jezdit, nikoho na techto mistech jsem ani nikdy z niceho neobvinoval. Sam to povazuji za soucast trasy a je na danem hraci, aby zvazil pripadna rizika.
Mira77 - 2009-04-09 16:54:14
hele chlapi,ty mapky trati,to je podle me dobrej napad,vsechny ty zasadni zkratky a cesty si nejak pojmenujete a pak uz jen kazdy admin vypise,ktere jsou v turnaji povoleny. nasledne pak hadek,alespon tedy na toto tema,budete usetreni:))
starky1983 - 2009-04-09 16:36:48
link nemam ja je mam stahle uz nevim odkut
Hulvat - 2009-04-09 16:35:06
Starky , hod link ........
Hulvat - 2009-04-09 16:33:41
Abe : mam dotaz , ciste technickej ....... Kudy ze to beru , dle tveho nazoru ? Trochu se v tom tady stracim . Pokud lze podjed kladu tak ji podjedu , pokud me to velikost vozu nedovoli , cele to objizdim . Nic vic , nic min .......
starky1983 - 2009-04-09 16:32:51
Ja mam mapky vsech trati jestli je nekdo chce poslu na email
Maverick_cz - 2009-04-09 16:28:46
normálně pojeď a jezdi jak si zvyklej... 90% z nás nejezdí tyhle zkratky... u některejch ani nevím, jestli je vůbec někdo jezdí
Maverick_cz - 2009-04-09 16:25:03
Babesi.. věř, že tohle jsou zkratky, na který by si musel dloooooouho trénovat, aby si je objevil a navíc je jezdil, aby ti k něčemu byly.
Chtělo by to mapky tratí a tam vyznačit o co se jedná. Pro mě to byl docela problém rozlousknout o co jde a natož někdo nový.
Babes - 2009-04-09 16:18:45
Mavericku mas pravdu,kde je svoboda chel som sa prihlasit ale ja nepoznam poriadne trate,a nie este niake skratky,nahodov cez volaku prejdem a pude pruser,neviem sice ake su postihy za prejdenie skratky?ale radsej nepojdem ked to nepoznam.
starky1983 - 2009-04-09 16:17:23
ja si jenom prectavuju jak by to tu vypadalo kdyby tu skratku pres vodu Abe neumel a jezdil by tam zas jenom Vlado ale asi vsichni vime jak by to vypadalo pan Prochazka by tu jecel na cele kolo jakej je Vlado hajzl a podvodnik !
myslim ze o tom tu nikdo nepochubuje
Maverick_cz - 2009-04-09 16:17:13
jinak Abe jak zmiňuješ, že se může stát, že se pojede jenom jedna cesta, tak to už jsem tu taky psal, že by bylo zajímavý, ale opravdu to myslím jenom proto, aby jsme bojovali mezi sebou a byly co nejvíc v chumlu ať je to zábava pro všechny, ale myslel jsem si tak na jeden turnaj.. Přijde mi, že se bojíš, že se tohle tady stává pravidlem. Já to beru tak, že je to zajímavý spestření obyč turnajů. Souhlasím s tím, že třeba tebe se to dotkne pouze v Cascade Falls, jinak to pro tebe není překážka, ale spíš to vypadá, že je to mířený na Vlada, kterej bude bitej navíc ještě v Paradise tuším, že takhle jezdí a Mudslide... Myslím, že tu byla dost dlouhá debata už několikrát kvůli skákání v Cascade a já být na tvém místě, tak už tamtudy dávno nejezdím, abych nemusel řešit ty kecy po závodě, že jsem vyhrál podvodem. Ty to defakto odmítáš, že tam nepojedeš ty, ale pojede tam někdo jinej a tím tě předjede viz Žlutis.. Čili tady máš turnaj, kde je garantováno, že tě tamtudy nikdo jinej nepředjede... Nevím v čem vidíš problém. Spíš mi přijde, že se sichruješ do budoucna, že pokud se to hodně rozšíří a v každym turnaji bude napsáno nejede se tohle a tohle, tak můžeš říct: "já vám to říkal" ;o) .. Na druhou stranu spoustu lidí upustilo od Motorstormu a tím nemyslím Starkyho ani Kajdu a ani Hulváta.. a tohle by je mohlo zase motivovat jezdit.
Maverick_cz - 2009-04-09 16:07:18
zádupání svobody v motorstormu? kdy si naposledy jel jinudy než tou cestou, kterou jezdíš pořád pro daný auto, jelikož je to nejrychlejší.. kde je ta svoboda? ta byla na začátku, když každej věděl prd kudy je to nejrychlejší.
starky1983 - 2009-04-09 15:46:51
ja seru na body i na pojebane skratky !!! to vubec neresim ja to sral u Vlada a seru to i u tebe uz jednou jsem tu napsal ze kdyby ty skratky umel kazdy tak je kazdy jezdi a tyhle debaty by tu vubec nemuseli bejt ty si tenkrat nesouhlasil a dnes si toho zivim dukazem ! jedinej duvod proc jsem Vlada pred kazdym turnajem zadal at to nedela bylo to ze to vadilo ostatnim ja osobne stim nemam zaden problem at si kazdej jezdi kudma chce ale to neni to co by me vadilo ja si akorat vzpomenul jak byl Vlado bitej za to co delas ted ty to je vsechno
Abe - 2009-04-09 15:42:02
Jinak moje prognoza pro tento turnaj? Ac jsou nekteri hraci nateseni a mysli si ze nejakym zakazem ty silnejsi jezdce omezej a zpomalej, ze vyhravaji jenom temito "berlickami" vysledek bude takovy jak tady Jan28sk zminoval. Poradi na spicce se vubec nezmeni. Zakonite budou pak tito hraci zklamani :-D Ceho se vsak desim je to, ze se timto zavodem otevira pandorina skrinka. Nikdo nedefinoval Proc. Porad je o tom zakazme tohle a tamto. Po tomhle bodu A, tak zakonite prijde driv nebo pozdeji i bod B - jeste vetsi zakazy a nasledne pak bod C - pod rouskou "jeste vetsiho zkvalitneni a zabavy" stanoveni dane trasy pro danou trat, kterou vsichni pojedeme. O takovy Motorstorm pak nebudu mit zajem. Zadupani svobody a moznosti vyberu do zeme.
Abe - 2009-04-09 15:35:54
Kurvadrate: opet s tebou musim nesouhlasit :( jel jsem tesne za Vladem a mel jsem z vas vsech nejvetsi vyhled a prehled o situaci. V prvni rade se zeptej Hulvata kudy se tam jezdi, sam to tudy bere! Vladovi se ta zkratka nepovedla, vysekal se a Selectoval na trat. To by ale udelal z nas kazdy! Prave proto, ze se mu to nepovedlo, jsem ho prave v tomhle miste dotahl. Prisel cca o 2 sc. Never tomu, ze by se Vlado takhle sam poskozoval.
Abe - 2009-04-09 15:32:32
Straky rad pouziva dezinformace, proto vsem vrele doporucuji precist si turnaj: Pre Dudyho (12.5.2008). Ve strucnosti - po zavode byla vznesena od hracu namitka, ze Vlado na 2 tratich podvadel (pretahnuti Boostu, skoceni do skaly, Respawn za ni!). Protoze se jednalo o zavaznou vec, sam jsem nic nerozhodoval a vyzval jsem ostatni at se k tomu vyjadri. Vsichni to taky videli jako podvod (vyjma Jan28sk). Ja sam jsem byl za odebrani bodu na tratich jen kde podvadel, na prani Tragedyho! ale i samotneho Vlada doslo nakonec k odebrani vsech bodu. Probehla nasledne diskuze, formulovani definice podvodu a stanoveni postihu pro podobne pripady (odebrani vsech bodu v turnaji). To je cely muj "hon" na Vlada. Pokud to tedy tehdy bylo spatne rozhodnuti, proc se nikdo neozval? Proc jsme se vsichni podle toho ridili? Navic to nebylo jenom moje rozhodnuti! V tom pripade se provinili i vsichni zbyvajici hraci!
Abe - 2009-04-09 15:24:32
Miro77: mas muj obdiv (bez jakekoliv ironie), dokazes vsem merit stejnym metrem. I t oje podle me spravne a jedina dobra cesta.
SANTO - 2009-04-08 22:36:46
MARTY STEJSN zobral si mi slová ja doteraz neviem o niektorých skratkách a ani som nijakú neskúšal tiež vždy jazdím klasiku
Marty Stejsn - 2009-04-08 21:08:57
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Marty Stejsn - 2009-04-08 21:08:51
no z vasich prispevku vyplyva ze temi zkratkami nejspis myslite nejaky totalni podvody a vyuzivani chyb hry. Pojedu s vami, sice nevim jestli chapu presne vsechny zakazy, ale jezdim klasicky po trati, a nejsem si vedom nejakych prasaren
starky1983 - 2009-04-08 17:47:34
Ale jo nejaka basnicka casem zas bude neboj :))
Mira77 - 2009-04-08 17:33:43
...njn,vim,jak to myslis s tim jeho pristupem. kazdopadne se na to zkus podivat radeji z pozice zakladatele turnaje,kazdej by si prece pral fullhouse,takze keci typu,ze tu neni dobra nalada,jsou z vasi strany take ne uplne mistne. naladu tu urcite pomuzes zlepsit tim,ze sem hodis neco z tveho obavaneho skladatelskeho repertoaru:)) doufam tedy,ze ta basen plati?:))
starky1983 - 2009-04-08 17:15:16
Mira a jeho mirova mise :)) ver ze nic nehrotim az budu poznas to mimochodem jak vis ze mluvime o Mudokonovi ? na strankach je pres 60 lidi a ty si vyberes zrovna jeho proc ? :)) Sorry ale me vubec nejde o to ze se ozve me o to nikdy neslo ! tomu se snad zabranit ani neda i kdyby slo o tu povestnou barvu hovna :) me jde o to jak se ozve ! porad ten samej pristup tohle me sere a to se nezmeni ! vzpominam jakou kampan tady udelal Abe pro Vlada za jeho skratky a dnes... ani se me uz o tom nechce psat
SANTO - 2009-04-08 17:15:07
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Mira77 - 2009-04-08 16:41:29
hele kluci,kajdo a starky,me pripada,ze ted uz to tu hrotite spis vy. by jste se snad neozvali,kdyby tu o vas nekdo psal,ze podvadite,kdyz by to nebyla pravda? spis uz se mi zda,ze sem chodite jen 'vockovat' lidi,ze je abe takovej nebo takovej. neni prece treba delat reklamu nekomu,kdo si ji umi udelat sam:)) psali jste,ze by jste turnaj jeli,jan vam tu nabizi dobrou prilezitost,jak jet bez zkratek,tak by jste to mohli spise podporit,ne. tak nebudte salati,pravidla vam hrajou do karet,chci vas videt s trofeji v ruce:)) a starky,z tech tvych prispevku o tve herni abstinenci jsem vazne nemohl,myslis,ze by nebylo vhodne na to slozit basen?:) pri tvem talentu pocitam,ze by z toho mohlo vzejit zajimave dilko:))
Kajda205CZ - 2009-04-08 14:29:17
Nekdo ty pravidla az moc zere... Tragedy zalozil super stranky a lidi se sem jezdej pobavit nejen pri zavodech ale i tady na Diskuzi ale jak je tu znamo vzdycky se tu rozjede MEGA prdelni MASAKR... spousta lidi na ty MEGA sracky sere a de pric...
Hulvat - 2009-04-08 13:19:34
Uz se poprali ? :D
starky1983 - 2009-04-08 13:13:23
naprosto stebou souhlasim kamo nekdo ma hold talent kurvit lidem naladu 7 dni tu byl klid a pohoda pak sem nekdo vleze otevre hubu a je zas dusno
Kajda205CZ - 2009-04-08 12:38:44
Chtel jsem jet protoze mam volno a mohla bejt sranda ale kdyz tady vidim jak se tu nekdo hada kvuli takove picovine tak na to proste seru protoze to prome neni sranda jaka by mela bejt a jaka tu driv bejvala pri turnajich... KURVAAA!!!
Jan Superman - 2009-04-08 11:25:40
btw vitam noveho raidera, snad sa prida aj zvysok
Jan Superman - 2009-04-08 11:23:31
wild mozes ist na zaciatku ponad lavu nie skokanskym/mostikom ale odbocis vedla skokanskeho a nabehnes pred lavou na hrbol a ten ta vykopne nad lavu a preskocis ju - je to fer, ziadny ojeb
wild mozes na zaciatku ist vrchom a ako su take tie tycky po stranach tak ich mozes preburat a skaces zo stopy do stopy - menej fer, lebo musis poznat kde ti da hra respawn naspet kde si prebural tycky a kde ta necha dokoncit skok

Kurvadrat - 2009-04-08 10:46:41
Aby me nemely vsichni za blazna, tak jsem to ted zkousel a opravdu to jde, nahulis to s Monstrem co nejvic na levou stranu klady , rychlej Select a tralala valis si to za kladou:-)
Kurvadrat - 2009-04-08 10:36:05
Mave, to by potom vsechno vysvetlovalo a byl by to muj velkej omyl! Bohuzel jsem to vydel jenom ja,.
Maverick_cz - 2009-04-08 10:34:37
jinak co se týče Vlada a tu chvíli co jsem ho měl šanci pozorovat, tak on se v těhle "Glitchích" prostě vyžívá... baví ho, že to umí jinak, než většina ostatních. Na druhou stranu jsou tratě, který mě bavěj moc, jako je třeba Rift a tam když jedu s Vladem, tak i bez Glitchů a čehokoli nesprávnýho na něj prostě nemám. Tam teprve si uvědomíte, jak moc ještě máte rezervi se zrychlovat i když si myslíte, že už to rychlejc nejde. Má na to kluk prostě cit no ;o) stejně tak jako na ty glitche ;o)))
Maverick_cz - 2009-04-08 10:17:46
taky je možný to, že to prostě dotyčnýmu lagovalo a tim se čas od času z ničeho nic zprůhlední
Abe myslím lepší do toho neštochat.. je fakt, že už sis tu dlouho s nikým pořádně nepokecal a asi to schází ;o) né promiň nechtěl jsem urazit, jen že určitě sám cejtíš, že tě to baví tady debatovat ;o) .. Já bych to bral tak, ať si každej admin založí co se mu zlíbí, pokud jsou jasně daný pravidla. Je jen na hráčích, jestli se toho chtějí zůčastnit, nebo ne.
Jane pokud zůstaneš u těch tvých zákazů, tak by bylo dobrý je ještě trošku osvětlit. Ten Wind mi pořád nedochází co to je.. vlastně ani Mudslide, ale tuším, že je to to co jezdí Vlado...
Kurvadrat - 2009-04-08 10:07:58
Hi hi hi, a uz se čerti. No dobrá, Abeho z toho vynecham, možná jsem blbě viděl a vzhledem k jeho reakci ma asi pravdu, ale Vlada to mrsklo za kladu na 100% a nahoda to asi nebyla, kdo by jel s Monstrem pod kladu?
I1H - 2009-04-08 08:42:20
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Hulvat - 2009-04-08 08:31:03
Abe , nic neporusuju , zadne komenty k tve osobe z me strany tu nevidim . Jestli ty jo , tak ses z prominutim trochu paranoidni . Tim mezi nama debata opet konci , neminim se tu hadat .
Jan Superman - 2009-04-08 08:23:50
len este pre upresnenie, takzvane "skratky" mi vobec nevadia, nie je dovod
jista systemovost je uz jenom v tom ze se delaj prvni krucky :-), taky je brzo po ranu..
okej, boyz, du delat, mam hodne prace, tvrdy terminy,
bwt mozna prijede do turnaju nova krev, lidi z kz2 klanu...
Abe - 2009-04-08 08:18:39
Kurvadrat me jednoduse nemohl videt se Selectovat - zpruhlednit, protoze tam k nicemu takovemu nedoslo. Svuj vyrok si vymyslel a zalozil na domnece.
Abe - 2009-04-08 08:14:51
1. Hulvate dohodlo sa zadne vzajemne komentare - zacinas to porusovat

2. S hruzou zjistuji, ze vam sice na jednu stranu vadi zkratky, ale je vam uplne ALE UPLNE JEDNO kdyz se doopravdy podvadi. Definice podvodu je jasna (sam jsem ji totiz formuloval): "Pokud prekonas prekazku jinak nez jizdou (Select, vybuchem) je to podvod". Od Drata jsem se prave dnes dozvedel ze podvadim. Je to tak zavazne obvineni, ze se mel ozvat hned po zavode a ja mel dostat 0 bodu za cely turnaj. Presne tak bych to udelal ve svem turnaji. To same plati kdyz tady Jan zminoval zkratku pro Mudplugger na Mudslide. Absolutne nikdo se z vas panove neozval!!! Opet jsem to byl pouze ja, ktery upozornil, ze se v tomto pripade jedna o podvod.

3. Opakuji Kurvadrat je lhar! Sve obvineni zalozil pouze na sve domnece (nevedel jak jsem se tam dostal, tudiz to muselo byt podvodem!). Opakuji, o obou klad jsem projel ciste, aniz bych se Spawnoval a prekonal tak prekazku jinak nez jizdou. Povazoval bych to sam za podvod a to bych neudelal!

4. Trochu schladim vase nadseni :-D ale jediny kde jste me omezili pro tento zavod je Cascade Falls. Pro jednou to tam preziju. U ostatnich trati to tam bud nejezdim nebo ne s tim typem vozu co pojedu tentokrat. Spis me vadi ta nesystemovost. Nikdo nedefinoval proc! Zatim je to porad v rovine: me se to nelibi, tak to zakazem.
Jan Superman - 2009-04-08 07:57:26
stromami nepovazujem za typicke kluckovanie - za typicke skratky sorry
Jan Superman - 2009-04-08 07:56:17
"nehovorte ze som to sformuloval vagne, neslovickarte, staci fer pristup a zdravy rozum" - klasicky problem pri "praci s ludmi" - staci nieco spomenut a hned pride niekto kto to potvrdi :-))

ked niekto pouziva respawn nefer stylom jeho problem.. collosus kluckovanie medzi stromami nepovazujem za typicke kluckovanie
skracovat turnaj velmi nie je treba, zatial mi nenapada co este zakazat :-))
zakazal som to co som uznal za vhodne.. snad sa to da pochopit bez dodatocnych pchani vlastnych potrieb
Hulvat - 2009-04-08 07:47:25
Jezisi KRISTE !!!!!!!!!
Uz zas je tu nejaky LUHAR ! :D

Wind mozna znamena Wildfire , tam je lava , ale zadnous skratku tam neznam , tak ani nevim o co go , tudis jsem v klidu .

S tim Riptide nevim , priznam se ze jsem ho asi 2x skusil pouzit pri turnaji , nic me nepridal , tak jsem od nej upustil , je to takova zkratka nezkratka , me je to putna jestli se pojede nebo ne .

Jinak Jane , mas u me plnou podporu , jdes svoji vlastni cestou a to je dobre . Ja bych takovoudle odvahu nemel , protoze bych zas zuril , jak me do toho nekdo krochta :D
Abe - 2009-04-08 07:15:48
Kurvadrate: jsi lhar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vlado se s Monsterem vysekal, tak se Selectoval, ja jsem obe kola ciste projel kolem tech stromu bez bouracek (ne vlevo, ale vpravo!). Nevim kde jsi TAKOVY NESMYSL sebral a co si to tady vymyslis!
Abe - 2009-04-08 07:11:46
jinak tady (ciste podle me) zavadis Jane hodne spatnej precedenc. Tech zakazu je tolik, ze se v tom kazdej po case pekne ztrati a po case se sem budou hazet takovy zakazy, "zkratky / cesty" ktery se jednoduse zakladajicimu nelibi, ale nemaji oduvodneni je zakazovat. Navic kam se podelo 1 kolo nebourat? Ono to totiz jde tak trochu ruku v ruce (uz se to tady psalo proc, nebud znovu rozebirat). Dovolil jsem si tady navic zkopirovat cast pravidel konkurencniho Konzolista cz :)

2. Do cíle si proraž cestu jak umíš.

3.Bourání, blokování, žduchání, vytlačování a jiné čisté manévry při předjíždění použij, když se ti zlíbí.
Abe - 2009-04-08 07:05:42
Ty druhy zkratce v Mudslide nerozumim - o co jde? wind je ktera trat?
Abe - 2009-04-08 07:03:48
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-04-07 23:24:35
dráte cože? tak to ani nevím o co běží.. já když sem se tam rozprasil, tak mě to hodilo vždycky zpátky do tý delší stopy
Kurvadrat - 2009-04-07 23:21:18
mozna se prihlasim,vypada to,ze budu doma.
Kurvadrat - 2009-04-07 23:20:24
Joo v Colossusu posledne Vlado s Abem u druhyho podjezdu pod stromem hazely SELECT s monstrem a hodily se tak za strom,to bych vubec zrusil,pekna prasarna!
Maverick_cz - 2009-04-07 23:02:20
Jane nebylo by lepší pro začátek dát jenom polovinu tratí a pak dát někdy další turnaj s tou druhou polovinou? Bylo by to přehlednější co se zkratek týče... těch 16 závodů je hodně jestli se tu uplatněj ještě další návrhy na zkratky krom těch tvejch, tak by z toho moch bejt pořádnej guláš... a pokud by zůstali zase jenom ty tvoje, tak zbejvá pořád spousta tratí, kde se zkratky pojedou
Maverick_cz - 2009-04-07 22:58:18
Nu jinak nejezdil jsem tak měsíc tuším storma od posledního turnaje, takže se zkratkama, nebo bez zkratek, myslím, že dostanu pěkně po čumáku ;o)))
Maverick_cz - 2009-04-07 22:55:47
měl bych ještě nápad na zkratky, který mnozí nejezděj.. což je Collossus.. pokud se nevejdeš pod kládu, tak se dá hned za ní projet pralesem doprava na tu kratší cestu a stejně tak u tý druhý klády se musí vlítnout do pralesa... Pak Riptide.. jak se projíždí mezi těma kamenama před tou krytou klopenou zatáčkou... pár lidí tuším to taky nejezdí... jinak tyhle dvě zkratky jezdím já osobně... pokud se v collosusu nevejdu pod klády, ale většinou se nevejdu ani v tom objetí ;o)) ..
Maverick_cz - 2009-04-07 22:51:30
"wind nepreskoci sa cez zabrany a nepojde sa ponad lavu pomimo skokanskeho - znova hrbol" .. co je tohle? nějak v tom nemůžu nic najít
Hulvat - 2009-04-07 22:48:00
Zadny zkratky nejezdim , tim lip pro me . Aspon dostanu srovnani , jestli jsu na tech horsich mistech ferove nebo ne
Hulvat - 2009-04-07 22:45:19
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-04-07 22:42:35
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Maverick_cz - 2009-04-07 22:42:34
chaotický to může být pro lidi, co ty zkratky jezděj.. člověk jako Kajda si může dobrejch pět řádků z těch pravidel vymazat ;o))) protože zkratky nepotřebuje... Nu jsem na to zvědavej jak to dopadne, každopádně se na to těším a doufám, že bude v pátek večer čas.. hodina dobrá pro mě
Kajda205CZ - 2009-04-07 22:24:53
Supermane: to je tolik skratek v MS2??? To jako vazne? Nerad jezdim stakovejma hovadama protoze sam to nedelam... to je husty!
Jan Superman - 2009-04-07 22:04:27
moj sukromny odhad - vysledky sa nebudu lisit od beznych, dobry su dobry, priemer priemer atd
Jan Superman - 2009-04-07 21:55:16
cas viem upravit.. uvidim podla ohlasov
Jan Superman - 2009-04-07 21:54:40
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
Jan Superman - 2009-04-07 21:54:35
vsetky trate, vsetky vozy, prvych sest miest, nebudu sa jazdit tieto skratky-sugar strecha z prava do lava vid best timetrial, mudslide nepreskoci sa pomocou hrbola z dolnej trate na hornu, je to 2x po sebe, na zaciatku pod skokanskym, potom za zakrtutou, vid best timetrial, voda cascade, wind nepreskoci sa cez zabrany a nepojde sa ponad lavu pomimo skokanskeho - znova hrbol, vid best timetrial, paradise nenabehne sa na kamen za velkou vodou, co mi este napadne napisem v diskusii a zhrniem pred turnajom, je to skor pokus tak nepicujte
sankcie su jasne, uvidim ja alebo budu ohlasy ze niekto nieco robi, tak nula za turnaj, nehovorte ze som to sformuloval vagne, neslovickarte, staci fer pristup a zdravy rozum
<- předchozí strana | 5/8 | následující strana->



Sports Champion...
papulin
150,-



PlayTV
MARCO1967
180,-



Active 2
MARCO1967
180,-



Resident Evil 5
hrejstejsn
Výměna



The Evil Within
hrejstejsn
Výměna